Ieva BrukštutėEmplonet personalo atrankų konsultatė 

Kandidatų paieška – mūsų kasdienis darbas, kuris nuolat kinta kartu su technologijų plėtra. Svarbu nuolat sekti naujausias tendencijas ir stebėti rinkos pokyčius, kitaip tinkamų darbuotojų paieškos gali tapti neefektyvios. Tad pateikiame Jums išgrynintus patarimus, kaip nepaversti atrankų proceso į adatos ieškojimą šieno kupetoje:

1. Pasirenkite reprezentatyvų kandidatų paieškos profilį LinkedIn, kuris siųs kandidatams aiškią žinutę apie tai, kad jie gali pasitikėti jūsų pagalba naujo darbo paieškose (apie tai daugiau šiame mūsų straipsnyje)

2. Pasiruoškite kandidatams tinkamą ir jų dėmesį prikaustančią žinutę:

  • naudokite kaip įmanoma mažiau abstrakčios informacijos;
  • susiekite jos turinį su kandidatų interesais (galbūt klausote tos pačios muzikos Spotify?);
  • naudokite šiuolaikines technologijas (pavyzdžiui: kvietimas kandidatui pasikalbėti vaizdo įrašo formatu, veido atpažinimo programėle rasti, kur kandidatui teko pabuvoti ir su tuo susieti bendravimo turinį);
  • aiškiai nurodykite pasiūlymo turinį (įmonės pavadinimas, sritis, pozicija, atlygis, skelbimo nuoroda);
  • palikite kontaktą atgaliniam ryšiui, jei kandidatas norėtų konsultuotis telefonu, el. paštu.

3. Kandidatų paieškoje nevenkite Boolean operacijų, perkeliant LinkedIn paiešką į „kitą lygį“: naudokite „“, AND, OR, NOT ir kt. Tai padės sukonkretinti paieškos tikslą ir išvengti laikui imlios netikslinių rezultatų peržvalgos.

4. Jeigu susiduriate su sunkumais ieškant kandidatų LinkedIn, įstokite į tikslines ieškomai pozicijai grupes, kuriose galima tiesiogiai kontaktuoti neturint mokamos narystės.

5. Nevenkite InMail laiškų! Žinoma, juos naudokite tikslingai, nes LinkedIn suteikia ribotą jų skaičių, saugodamas vartotojus nuo įkyraus šlamšto (laiško turiniui taip pat galioja aukščiau išvardyti patarimai).

6. Užtikrinkite maksimaliai kokybišką kandidatų patirtį atrankos metu. Susisiekus su kandidatais būtina išlaikyti nuoseklų bendravimą, pateikti grįžtamąjį ryšį, supažindinti su tolimesniais atrankos etapais ir jų laikytis. Jeigu kandidatas vis tik neatitiko lūkesčių, reikia operatyviai iškomunikuoti atsakymą su priežastimis, kodėl kandidatas buvo nepasirinktas kitiems etapas.

Atlikę šiuos veiksmus, tikėtina, prisidėsite prie darbdavio įvaizdžio didinimo, efektyvesnių atrankos rezultatų ir sutaupysite daug laiko.