Kokio darbo?

Darbo sritis

Kur?

Miestas arba šalis

Filtrai

Skelbimai

Darbo skelbimai

Rodoma skelbimų: 1 - 10 iš 75

Rūšiuoti pagal:

Tinkamiausias - Data

Sritis

Miestas

Atlyginimas (per mėn.)

Įkelkite savo CV – taip pateiksite paraiškas lengviau ir greičiau, nesvarbu – naudojatės kompiuteriu ar mobiliuoju įrenginiu.

Vyresnysis (-ioji) ekonomistas (-ė)

AB Lietuvos bankas

Miestas: Vilnius

Sritis: Finansų analitika

Skelbimo ID: SK0010240

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

1150 - 1650 €/mėn. į rankas

Apie įmonę

Emplonet klientas - Lietuvos bankas - centrinis Lietuvos bankas, kurio misija yra puoselėti šalies pinigų, kredito ir atsiskaitymų sistemų patvarumą ir vientisumą, jų stabilų, patikimą ir efektyvų funkcionavimą, siekiant sudaryti palankias sąlygas optimaliai šalies makroekonominei plėtrai. Šiuo metu Lietuvos bankas prie savo komandos kviečia prisijungti Vyresnįjį (-iąją) ekonomistą (-ę).

Darbo pobūdis

• Stebėti ir vertinti naujas technologijas (DLT, blockchain, kriptografiją, dirbtinį intelektą, kt.) ir jų
• pritaikymą skaitmeninio euro, mokėjimų ar kitoje finansų infrastruktūroje;
• Analizuoti ir vykdyti su skaitmeninio euro projektu susijusias užduotis;
• Vertinti skaitmeninio euro poveikį Lietuvos ekonomikai, mokėjimų ir inovacijų rinkai;
• Rengti pasiūlymus dėl inovacijų plėtojimo ir naujų technologijų pritaikymo Lietuvoje ir Lietuvos banke, bendradarbiauti su privataus ir viešojo sektoriaus suinteresuotomis šalimis dėl inovacijų skatinimo ir įgyvendinimo;
• Dalyvauti Europos Centrinio Banko, Tarptautinių atsiskaitymų banko (BIS) ir kitose tarptautinėse darbo grupėse inovacijų temomis mokėjimų ir finansų infrastruktūros srityje;
• Teikti pasiūlymus ir paaiškinimus dėl tinkamo teisės aktų mokėjimų srityje laikymosi, rinkti informaciją ir vertinti, kaip laikomasi teisės aktų nuostatų.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas ekonomikos, finansų, vadybos, matematikos, informacinių technologijų, ar kitų
• tiksliųjų mokslų srityje;
• Turi 2 ir daugiau metų analitinio arba praktinio darbo patirties mokėjimo paslaugų, inovacijų, technologijų ir (arba) finansų srityse;
• Turi ne mažiau kaip 1 metų inovatyvių ar kitų finansinių produktų kūrimo ir pateikimo į rinką patirtį;
• Sklandžiai dėsto mintis raštu ir žodžiu lietuvių ir anglų kalbomis;
• Pasižymi iniciatyvumu ir kūrybiškumu, atsakingumu, gebėjimu dirbti komandoje, efektyviu darbo laiko ir prioritetų valdymu.

Jums siūlome

• Prisidėsite prie unikalaus projekto bei mokėjimų rinkos kūrimo Lietuvoje, siekiant Lietuvos banko strateginių tikslų;
• Bendradarbiausite su Lietuvos, užsienio ir tarptautinėmis institucijomis, aktyviai dirbsite su Europos centriniu banku;
• Įgysite įvairiapusės patirties ir gilinsite žinias su mokėjimais ir finansų rinkos infrastruktūra susijusiose srityse – ekonominės analizės, teisės, rizikos valdymo, informacinių technologijų;
• Įvairiapusiškai tobulėsite: studijos, mokymai, stažuotės ir karjera ECB ir NCB, tarptautinės darbo grupės, Lietuvos banko Asmeninio augimo akademija;
• Galėsite dirbti lanksčiu darbo grafiku, šiuolaikinėje darbo aplinkoje.

Papildoma informacija

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 694 30 704 arba ingrida.p@emplonet.lt

Vyresnysis (-ioji) analitikas (-ė)

AB Lietuvos bankas

Miestas: Vilnius

Sritis: Finansų analitika

Skelbimo ID: SK0010238

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

1150 - 1650 €/mėn. į rankas

Apie įmonę

Emplonet klientas - Lietuvos bankas - centrinis Lietuvos bankas, kurio misija yra puoselėti šalies pinigų, kredito ir atsiskaitymų sistemų patvarumą ir vientisumą, jų stabilų, patikimą ir efektyvų funkcionavimą, siekiant sudaryti palankias sąlygas optimaliai šalies makroekonominei plėtrai. Šiuo metu Lietuvos bankas prie savo komandos kviečia prisijungti Vyresnįjį (-iąją) analitiką (-ę).

Darbo pobūdis

• Analizuoti ir vykdyti su projektu susijusias užduotis;
• Stebėti ir vertinti skaitmeninių centrinių bankų valiutų iniciatyvas, kripto turto raidą pasaulinėje rinkoje;
• Vertinti skaitmeninio euro poveikį Lietuvos ekonomikai, mokėjimų ir inovacijų rinkai;
• Bendradarbiauti su privataus ir viešojo sektoriaus suinteresuotomis šalimis dėl skaitmeninio euro įgyvendinimo;
• Dalyvauti Europos Centrinio Banko, Tarptautinių atsiskaitymų banko (BIS) ir kitose tarptautinėse darbo grupėse skaitmeninių centrinių bankų valiutų temomis;
• Stebėti ir vertinsite naujas technologijas (DLT, blockchain, kriptografiją, dirbtinį intelektą, kt.) ir jų pritaikymą skaitmeninio euro ar kitoje finansų infrastruktūroje

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas ekonomikos, finansų, vadybos, matematikos, informacinių technologijų, ar kitų
• tiksliųjų mokslų srityje;
• Turi 2 ir daugiau metų analitinio arba praktinio darbo patirties mokėjimo paslaugų, inovacijų, technologijų ir (arba) finansų srityse;
• Turi ne mažiau kaip 1 metų inovatyvių ar kitų finansinių produktų kūrimo ir pateikimo į rinką patirtį;
• Sklandžiai dėsto mintis raštu ir žodžiu lietuvių ir anglų kalbomis;
• Pasižymi iniciatyvumu ir kūrybiškumu, atsakingumu, gebėjimu dirbti komandoje, efektyviu darbo laiko ir prioritetų valdymu.

Jums siūlome

• Prisidėsite prie unikalaus projekto bei mokėjimų rinkos kūrimo Lietuvoje, siekiant Lietuvos banko strateginių tikslų;
• Bendradarbiausite su Lietuvos, užsienio ir tarptautinėmis institucijomis, aktyviai dirbsite su Europos centriniu banku;
• Įgysite įvairiapusės patirties ir gilinsite žinias su mokėjimais ir finansų rinkos infrastruktūra susijusiose srityse – ekonominės analizės, teisės, rizikos valdymo, informacinių technologijų;
• Įvairiapusiškai tobulėsite: studijos, mokymai, stažuotės ir karjera ECB ir NCB, tarptautinės darbo grupės, Lietuvos banko Asmeninio augimo akademija;
• Galėsite dirbti lanksčiu darbo grafiku, šiuolaikinėje darbo aplinkoje

Papildoma informacija

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 694 30 704 arba ingrida.p@emplonet.lt

Sales Manager (German language)

Miestas: Vilnius

Sritis: Pardavimai

Skelbimo ID: SK0010234

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Verkių g. 25c-1, Vilnius

Atlyginimas

1000-3000 Eur/mėn. neto

Apie įmonę

Emplonet Client MB "AV Projektai" belong to Pineca Group - a group of companies that manage and invest in timber and bio-energy industry. They manufacture and distribute various wooden structures, residential cabins, and wood pellets.

Darbo pobūdis

· Turn as many phone/online enquiries (leads) into happy customers as you can (NO COLD CALLING!);
· Identify potential customer needs, provide expert advice, guide them in choosing the best product solution and help making buying decision;
· Manage post-order communication until successful delivery;
· Cooperate with architects and factory to ensure smooth process of creating and delivering bespoke products;
· Cooperate with other team members to learn and share useful sales practices;
· Help us to raise the bar of customer support to the next level.

Reikalavimai

· Fluency in spoken and written German (at least B2 level);
· Good spoken and written English;
· At least 1 year experience of working in sales or customer support/service;
· Excellent working skills with Microsoft Office programs;
· Empathy, teamwork, and great communication skills;
· Always Be Closing as your personal motto.

Jums siūlome

· A competitive salary of 1000–3000 EUR/month (net) depending on your results;
· Unique opportunity to grow as a high-ticket product sales professional (mentorship program by experienced sales professionals, dedicated budget for training);
· Being able to distribute your time between working in-office or remote;
· Extremely friendly, young, close, multicultural family-like team in one spacious office;
· All the standard stuff a modern office offers, like snacks, team lunches, birthday presents, and many cool bonuses, such as epic team building events, additional health insurance, gym compensation and much more!

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 617 04754 arba martyna@emplonet.lt

Business analyst

UAB Tamro

Miestas: Kaunas

Sritis: Analytics

Skelbimo ID: SK0010221

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Kaunas/Visa Lietuva

Atlyginimas

2000 Eur. -2600 Eur. neto

Apie įmonę

Emplonet Client Tamro Baltics is a pharmaceutical wholesale and retail company, which operates in all three Baltic States employing a staff of 1200 professionals. In Baltics there are nearly 450 pharmacies that either belong to Tamro group or operate based on partnership agreement under BENU or Aptieka 1 brands. Tamro Baltics is a part of PHOENIX group, which operates in 27 EU countries.

Darbo pobūdis

• Collaborate with key stakeholders including internal business customers and external vendors;
• Gather, evaluate and structure business requirements in IT area;
• Make reasoned proposals for solutions;
• Describe business requirements and prepare initial assignments for IT cooperation partners;
• Participate in analysis, testing and implementation of processes and systems;
• Create and maintain documentation materials for existing and new systems and processes;
• Support roll-out of development in collaboration with Development Partners and IT Services;
• Local coordination of Pan-Baltic projects.

Reikalavimai

• Business-oriented and knowledgeable in business analysis;
• Detail-oriented, systematic and highly organised;
• Analytics or IT related experience;
• Excellent to manage parallel projects;
• Ability to work with multiple stakeholders across the business;
• Experienced with MS Office;
• Experience with various ERP, BI, POS systems ir and advantage;
• Fluency in English.

Jums siūlome

• Interesting and responsible work in the development of international diversified business;
• Working in a team of professionals;
• Trustworthiness, constant improvement, customer orientation, collaboration and innovation;
• Self-fulfilment in our positive and result-oriented environment;
• Attractive pay and motivation system.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 618 11 967 arba ieva.k@emplonet.lt

IT project manager

UAB Tamro

Miestas: Kaunas

Sritis: Informacinės technologijos

Skelbimo ID: SK0010217

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Kaunas/Visa Lietuva

Atlyginimas

1800 Eur.-2600 Eur. neto

Apie įmonę

Emplonet Client Tamro Baltics is a pharmaceutical wholesale and retail company, which operates in all three Baltic States employing a staff of 1200 professionals. In Baltics there are nearly 450 pharmacies that either belong to Tamro group or operate based on partnership agreement under BENU or Aptieka 1 brands. Tamro Baltics is a part of PHOENIX group, which operates in 27 EU countries.

Darbo pobūdis

• Leading project teams;
• Overseeing various types of projects;
• Ensuring cooperation between multiple teams;
• Balancing the priorities of multiple international branches.

Reikalavimai

• Experience in IT or software development project management;
• Knowledge of Waterfall, Agile and other methodologies;
• Ability to multitask;
• Risk management skills;
• Collaboration skills;
• Concise and insightful communication style;
• Ability to balance priorities;
• PMP certification will be considered as an advantage.

Jums siūlome

• Competitive salary;
• Health and accident insurance;
• Motivating bonus system;
• Trainings and development courses;
• Employee discounts in BENU pharmacies;
• Professional and personal growth opportunities;
• International projects with friendly and inspiring team;
• Professional environment and all the working tools.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 618 11 967 arba ieva.k@emplonet.lt

Žmogiškųjų išteklių valdymo partneris (-ė)

UAB Emplonet klientė

Miestas: Vilnius

Sritis: Personalo valdymas

Skelbimo ID: SK0010215

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

1500-2000 Eur/ mėn. (Atskaičius mokesčius)

Apie įmonę

Emplonet klientė - naujos ir šiuolaikiškos koncepcijos dienos pietų restoranų tinklas. 2016 m. atidarytas pirmasis Lietuvoje išmanusis dienos pietų restoranas tapo tikras išsigelbėjimas nuolat skubančiam miestiečiui. Įmonė plečiasi ir į savo komandą kviečia prisijungti Žmogiškųjų išteklių valdymo partnerį (-ę).

Darbo pobūdis

• Situacijos darbo rinkoje analizė, reikalingų sprendimų paieška ir siūlymų įgyvendinimas visų padalinių Vilniuje mastu;
• Personalo paieškos ir atrankos strategijos išgryninimas, proceso sudėliojimas bei įgyvendinimas kartu su komanda;
• Bendradarbiavimas su padalinių vadovais gryninant darbuotojų poreikį kiekviename padalinyje, bei užtikrinant pastovų darbuotojų skaičių;
• Darbuotojų kaitos priežasčių analizė bei su tuo susijusių sprendimų paieška, priemonių inicijavimas bei įgyvendinimas;
• Naujų darbuotojų adaptacijos proceso kūrimas, įgyvendinimas ir kuravimas;
• Ugdymo, veiklos valdymo strategijos ir procesų vystymas, naujų personalo projektų ir iniciatyvų įvedimas į organizaciją ir įgyvendinimas.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas (Organizacinė psichologija, psichologija, žmogiškieji ištekliai ir pan. sritys – didelis privalumas);
• 2-3 metų patirtis personalo projektų valdyme (1-2 m. patirtis didelės apimties įmonėje nuo 100 darbuotojų);
• Rusų kalbos žinios (B2-C1 lygiu);
• Gebėjimas įgyvendinti savo idėjas, remiantis žmogiškųjų išteklių tendencijomis ir gerosiomis praktikomis;
• Geri darbo organizavimo įgūdžiai;
• Patirtis dirbant aptarnavimo, maitinimo, horeca sektoriuje – privalumas;
• Kompiuterinis raštingumas, dokumentacijos rengimo patirtis.

Jums siūlome

• Darbą stipriai augančioje įmonėje, kurioje netrūks dinamikos, iššūkių ir galimybės didinti savo "know-how";
• Nemokamą automobilio parkavimo vietą Vilniaus centre;
• Didelę darbuotojams skirtą nuolaidą pietaujant įmonės restoranuose;
• Galimybę kilti karjeros laiptais ir prisidėti prie įmonės sėkmės.

Papildoma informacija

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba ieva@emplonet.lt

Pardavimų administravimo specialistas (-ė)

UAB VFS LT

Miestas: Vilnius

Sritis: Pardavimai

Skelbimo ID: SK0010198

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

1500-2000 eur bruto

Apie įmonę

Mūsų klientė - „Volvo Financial Services" priklauso „Volvo Group“ ir teikia visų rūšių finansines ir draudimo paslaugas sunkvežimių, statybinės įrangos, autobusų ir jūrų pramonei daugiau kaip 40 šalių. Šiuo metu į savo profesionalią komandą „Volvo Financial Services" kviečia prisijungti Pardavimų administravimo specialistą (-ę).

Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą "Volvo Group" įdarbinimo procese rasite: https://www.volvotrucks.lt/lt-lt/tools/privacy.html

Darbo pobūdis

• Dalyvauja sunkvežimių, autobusų ir statybinės įrangos finansavimo bei susijusių paslaugų procesuose;
• Padeda pardavimų komandai administruoti klientų finansavimo užklausas;
• Administruoja naujas ir esamas lizingo sutartis;
• Išrašo sąskaitas klientams, administruoja susijusius dokumentus;
• Bendrauja su klientais ir atsako į klientų užklausas.

Reikalavimai

JEI
• Turi patirties administruojant sutartis ir aptarnaujant klientus finansų sektoriuje;
• Turi puikius rašytinio ir žodinio bendravimo įgūdžius;
• Turi žinių apie lizingo produktus ir paslaugas;
• Esi dėmesingas (-a) detalėms;
• Esi iniciatyvus (-i) ir gebi sėkmingai dirbti komandoje;
• Gebi savarankiškai dirbti sparčiai besikeičiančioje aplinkoje;
• Gerai išmanai Microsoft Office (Excel, Word);
• laisvai kalbi lietuvių kalba ir geros anglų kalbos žinios.

Jums siūlome

• Dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje, kurioje dirba profesionalai, padedantys klientams laimėti;
• Aplinką, kurioje entuziastingai dirbame, pasitikime vienas kitu ir keičiamės, kad būtume pirmi;
• Nuolatines asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
• Konkurencingą atlygio paketą, sveikatos draudimą;
• Stabilią darbo vietą.

Ar esi pasiruošęs (-usi) įdomiam karjeros žingsniui?
Laukiame Tavo CV anglų kalba ir motyvacinio laiško.

Konfidencialumas garantuojamas. Bendrovė pasilieka teisę susisiekti tik su atrinktais kandidatais

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba Ingrida@emplonet.lt

Pardavimų vadybininkas (-ė)

UAB "mogo LT"

Miestas: Vilnius

Sritis: Pardavimų vadyba

Skelbimo ID: SK0010196

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Kaunas

Atlyginimas

967-1593 Eur/ mėn. neatskaičius mokesčių, plius priedai priklausantys nuo rezultatų.

Apie įmonę

Emplonet klientė – UAB „mogo LT“– bendrovė, priklausanti „Mogo Finance“ grupei, veikiančioje 12 šalių, ir teikianti automobilių lizingo ir nuomos paslaugas privatiems ir juridiniams asmenims, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę) !

Darbo pobūdis

• Klientų konsultavimas ir paslaugų pardavimas klientams (gyvai, telefonu ir el. priemonėmis);
• Klientų finansavimo galimybių vertinimas naudojantis įmonės sistemomis;
• Sutarčių ir kitų dokumentų rengimas ir tvarkymas;
• Papildomų paslaugų pardavimas bendrovės klientams;
• Duomenų tikrinimas registruose, ataskaitų rengimas.

Reikalavimai

• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
• Geros lietuvių kalbos žinios (anglų ir rusų kalbos žinios privalumas);
• Puikūs bendravimo įgūdžiai, noras ir gebėjimas parduoti;
• Geri darbo kompiuteriu (MS Office programomis) įgūdžiai;
• Gebėjimas efektyviai planuoti bei savarankiškai dirbti;
• Panašaus darbo patirtis (privalumas).

Jums siūlome

• Nuolatinį ir įdomų darbą sparčiai augančioje tarptautinėje bendrovėje;
• Stabilų atlyginimą bei visas socialines garantijas;
• Papildomus priedus prie atlyginimo, kurie nėra ribojami;
• Sveikatos draudimą;
• Geras karjeros galimybes;
• Puikią darbo aplinką ir asmeninio bei profesinio tobulėjimo galimybes.

Papildoma informacija

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 682 53 555 arba marija@emplonet.lt

Digital Media Buyer

Miestas: Kaunas

Sritis: Marketingas/reklama

Skelbimo ID: SK0010193

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Kaunas

Atlyginimas

1500 eur/mon. net + performance based bonus

Apie įmonę

Emplonet Client - team of digital marketing professionals specializing at performance, e-commerce marketing and digital solutions. Our client hire smart, talented people who enjoy being challenged. If you are a digitally savvy and curious person apply now! Currently are looking for: Digital Media Buyer, for joining their team!

Darbo pobūdis

• Create, implement & optimize data led digital media strategies;
• Analyze campaign data to continuously scale spend, and improve CPAs and conversion rates;
• Test different value propositions, ads & landing pages to find the best angle to stand out and retain attention with A/B tests;
• Collaborate with the CREATIVE team to craft new content to reach buyer personas;
• Stay ahead of the curve on new strategies, advertising channels, conversion rate optimization techniques and industry trends;
• COLLABORATE with other media buyers to share and leverage best practices.

Reikalavimai

• 2+ years experience media buying on Google, Facebook or Native;
• Proven track record in managing large monthly advertising budgets;
• Experience setting-up tests to optimize campaigns using data analytics and customized creative assets;
• Experience with creating compelling ad creative;
• Strong interest and CURIOSITY in the world of progressive digital advertising & e-commerce.

Jums siūlome

• Own international world wide campaigns with 6 digit monthly budget!;
• Inspiring and learning environment, working alongside PASSIONATE people;
• Opportunity to realize your IDEAS and be open-minded;
• Company events and team building activities;
• Wellness programs, office perks;
• Performance based BONUS system;
• Flexible work time.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 613 56 445 arba kristina@emplonet.lt

Atsarginių dalių pardavėjas (-a)-sandėlininkas (-ė)

UAB Volvo Lietuva

Miestas: Klaipėda

Sritis: Sandėliavimas

Skelbimo ID: SK0010191

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Klaipėda

Atlyginimas

900-1600 Eur Bruto, Priklausomai nuo patirties; taikoma premijavimo sistema.

Apie įmonę

Mūsų klientė - UAB „Volvo Lietuva“, atstovaujanti „Volvo Group“ interesus šalyje, yra atsakinga už „Volvo Trucks“ ir „Renault Trucks“ sunkvežimių pardavimą, serviso paslaugų teikimą ir rinkodaros veiklą. Vilniuje, Kaune, Šiauliuose ir Klaipėdoje įsikūrusiuose centruose įmonė siūlo kompleksinius transporto sprendimus profesionaliems vežėjams, gabenantiems krovinius lengvaisiais komerciniais automobiliais, vidutinio svorio bei sunkiasvoriais sunkvežimiais. Šiuo metu UAB „Volvo Lietuva“ prie komandos Klaipėdoje kviečia prisijungti Atsarginių dalių pardavėją-sandėlininką (-ę).

Darbo pobūdis

• Atsarginių dalių užsakymas, pardavimas, išdavimas;
• Kalkuliacijų (sąmatų) sudarymas, sąskaitų išrašymas, pinigų priėmimas;
• Krovinių priėmimas, pajamavimas ir išsiuntimas;
• Gautų atsarginių dalių sutikrinimas pagal gavimo dokumentus ir išdėstymas sandėlyje;
• Užsakymų tvarkymas;
• Klientų aptarnavimas telefonu ar atvykus;
• Nuolatinė sandėlio patikra ir tvarkos palaikymas.

Reikalavimai

• Patirtis dirbant su automobilių detalėmis būtų privalumas;
• Geri bendravimo, planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
• Greita orientacija, noras tobulėti, savarankiškumas, energingumas, iniciatyvumas, atsakingumas, atsakomybė už rezultatus;
• Lietuvių kalbos mokėjimas, anglų ir rusų kalbų pagrindai;
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija) būtų privalumas.

Jums siūlome

• Dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje;
• Nuolatines asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
• Galimybę realizuoti savo idėjas, kuriant ir inicijuojant pokyčius;
• Įdomų darbą draugiškame kolektyve ir kolegų paramą.

Visiems darbuotojams įmonė kuria darbo aplinką, kurioje jie gali pritaikyti turimas žinias bei įgauti naujų įgūdžių, ir, žinoma, aktyviai prisidėti prie bendrovės ir kartu asmeninės sėkmės.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba Ingrida@emplonet.lt