Kokio darbo?

Darbo sritis

Kur?

Miestas arba šalis

Filtrai

Skelbimai

Darbo skelbimai

Rodoma skelbimų: 1 - 10 iš 13

Rūšiuoti pagal:

Tinkamiausias - Data

Sritis

Miestas

Atlyginimas (per mėn.)

Įkelkite savo CV – taip pateiksite paraiškas lengviau ir greičiau, nesvarbu – naudojatės kompiuteriu ar mobiliuoju įrenginiu.

Pardavimų vadybininkas (-ė)

UAB Koelner Vilnius

Miestas: Vilnius

Sritis: Pardavimų vadyba

Skelbimo ID: SK0006025

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

nuo 800 Eur neto + priedai, priklausantys nuo rezultatų

Apie įmonę

Mūaų klientė - UAB Koelner Vilnius – tai narys tarptautinės įmonių grupės, kuri savo produkcija prekiauja per 50-yje šalių. Įmonė siekia kurti naujoviškus sprendimus, susijusius su tvirtinimo būdais, jų projektavimu, gamyba ir platinimu.

Darbo pobūdis

- Aktyvi klientų paieška Vilniuje ir už Vilniaus miesto ribų;

- Nuolatinis komunikacijos palaikymas su esamais klientais ir parduotuvių tinklais;

- Objektų vizitavimas, klientų konsultavimas;

- Klientų poreikių bei rinkos analizė;

- Iškeltų tikslų siekimas ir įgyvendinimas;

- Kiti su projektais susiję administraciniai darbai.

Reikalavimai

- Turite patirties dirbant su pardavimais (bent 3 metai). Patirtis dirbant su inžinerinės, techninės krypties pardavimais – privalumas;

- Esate geras derybininkas ir pasižymite komunikabilumu;

- Jums būdingas iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;

- Jūs atsakingai žiūrite į užduotis bei gebate dirbti savarankiškai;

- Kalbate rusų kalba – privalumas;

- Jūsų geras kompiuterinis raštingumas;

- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

Jums siūlome

- Dinamišką ir įdomų darbą profesionalioje komandoje;

- Automobilį bei kitas darbui reikalingas priemones;

- Galimybę dirbti sėkmingoje tarptautinėje kompanijoje ir aplinkoje;

- Motyvuojančią priedų sistemą;

- Draugišką kolektyvą bei vadovą.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 862 072 848 arba Ingrida@emplonet.lt

Finansų skyriaus specialistas (-ė)

UAB Apex Alliance Hotel Management

Miestas: Vilnius

Sritis: Apskaita/finansai/auditas

Išsaugoti

Galioti liko: 3 d.

Skelbimo ID: SK0005867

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Atlyginimas

1950 EUR Bruto, atlygis priklauso nuo turimos darbinės patirties

Apie įmonę

Emplonet - visada šalia esantis Jūsų partneris.

Mūsų klientas – UAB Apex Alliance Hotel Management - „Hilton“ ir „Marriot“ tinklų viešbučius valdantis viešbučių operatorius, įsikūręs Vilniuje, į savo komandą kviečia prisijungti iššūkių nebijantį finansų skyriaus specialistą (-ę).

Darbo pobūdis

• Įmonės valdomų viešbučių mėnesio finansinių rezultatų kontrolė ir analizė

• Įmonės valdomų viešbučių vidinės apskaitos auditas

• Dalyvavimas įmonės valdomų viešbučių biudžeto sudaryme ir tvirtinime

• Kasdienių klausimų/problemų sprendimas su viešbučių finansų skyriais

• Pagalba įmonės valdomų viešbučių metinio audito metu

Reikalavimai

• Ne mažesnės nei trejų metų darbo patirtis finansų/apskaitos srityje

• Aukštojo išsilavinimo finansų, ekonomikos ar buhalterinės apskaitos srityje

• Labai gerų anglų kalbos žinių žodžiu bei raštu (rusų kalbos žinias laikysime privalumu)

• Darbo patirtis viešbučio finansų skyriuje (privalumas)

• Navision ir/ar Finvalda programų išmanymas – didelis privalumas

• Organizuotumo, analitinio mąstymo, gerų stresinių situacijų valdymo įgūdžių

Jums siūlome

• Terminuotą darbo sutartį darbuotojo vaiko priežiūros atostogų laikotarpiui (su didele tikimybe sudaryti neterminuotą darbo sutartį)

• Neformalią darbo aplinką

• Darbo vietą Vilniaus centre

• Galimybę mokytis iš viešbučių verslo srities profesionalų

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 862 072 848 arba Ingrida@emplonet.lt

Banking Expert

Miestas: Vilnius

Sritis: Banking

Išsaugoti

Galioti liko: 3 d.

Skelbimo ID: SK0005860

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Atlyginimas

6 000 - 12 000 EUR pre-tax depending on skills and experience

Apie įmonę

Our client – professionals in Fintech field - is looking for a BANKING EXPERT who can help them start an ambitious project: to ensure smooth and successful licensing processes for a new bank in a specific market area.
They are not just looking for someone who could build a strategy “on paper”, but also an individual who could manage the project and get the work done.

Darbo pobūdis

Key areas of responsibility:
- Design, implement and ensure a smooth process of licensing of the new bank
- Collaborate closely and maintain smooth communication with specialists of the Bank of Lithuania throughout the entire licensing process
- Ensure timely submission of all documents, additional information or clarifications required by the Bank of Lithuania and correctness of said data
- Promptly address the deficiencies identified in the comments received from the supervisory authority
- Ensure implementation of other requirements for the licensed bank
- Ensure that the bank’s articles of association, capital, business plan, management, and organizational structure, risk management system, remuneration policy and practice, accounting system, internal control system, technical, informational, technological safeguards, legal forms, premises, and property insurance correspond to the governing legislation, and the operations of the bank are secure and reliable
- Ensure an adequate number of the bank’s management staff
- Ensure that the institution is prepared to provide financial services in a secure and reliable manner at the time the license is issued

Reikalavimai

Key requirements:
- 7+ years of experience in the banking industry
- Experience in licensing processes with the supervisory authorities (Bank of Lithuania)
- Knowledge of legislation regulating the activities and licensing of the banks
- Fluent in Lithuanian and English languages
- Strong organizational and project management skills
- Good communication, relationship building, negotiation, conflict resolution skills

Jums siūlome

We Offer:
- Ambitious and meaningful work with full independence in decision making
- Freedom to implement your knowledge and ideas, work autonomously and take ownership
- A possibility to put together and become part of a successful team of professionals genuinely passionate about their work
- Flexible working conditions, extra benefits, motivational perks, company events
- A modern and comfortable workplace with all tools necessary to succeed
- Support from top management
- An attractive compensation package: salary (EUR 6000–12000 gross/ monthly) depending on your competences
- A possibility to choose your employment type: full-time, fixed-term contract or independent consulting.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 862 072 848 arba Ingrida@emplonet.lt

HR projektų vadovas (-ė)

UAB Emplonet

Miestas: Vilnius

Sritis: Personalo valdymas

Skelbimo ID: SK0005830

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Basanavičiaus g. 15, Vilnius

Atlyginimas

Nuo 1000 Eur (Neto)

Apie įmonę

Emplonet - visada šalia esantis Jūsų partneris. Emplonet teikia aukščiausios kokybės personalo atrankos paslaugas, padedančias kurti ilgalaikius santykius, skatinančius verslo augimą bei įvairių sričių specialistų tobulėjimą.

Esame patyrę personalo valdymo konsultantai, nuolatos ieškantys geriausių sprendimų savo Klientams. Kiekviena diena mus pasitinka naujais iššūkiais, reikalaujančiais proaktyvumo, atkaklumo ir bendradarbiavimo. Mokėjimą džiaugtis mažomis ir didelėmis pergalėmis laikome mūsų komandos varomąja jėga, o laimingus Klientą ir Kandidatą – mūsų pastangas įprasminančiu rezultatu.

Darbo pobūdis

• Pasyvių ir aktyvių kandidatų paieška bei pritraukimas
• Kandidatų asmenybės ir kompetencijų vertinimas
• Komunikacijos tarp projektuose dalyvaujančių šalių valdymas
• Ilgalaike partneryste grįstų santykių su Klientais vystymas
• Klientų konsultavimas personalo valdymo klausimais
• Įmonės atstovavimas socialinėje bei profesinio švietimo veikloje

Reikalavimai

• Sėkminga patirtis personalo paieškos, pritraukimo ir atrankos srityje
• Atkaklus rezultato siekimas bei vadovavimasis požiūriu „get things done“
• Greitas, lankstus ir pozityvus reagavimas įtemptose situacijose
• EQ ugdymas ir kūrybingumas
• Puiki anglų k.

Jums siūlome

• Savo „know-how“ bei sužinoti Jūsų, nes mums 1+1=3. O jei savo žinių bagažą tik pradėjote kaupti – turime jį kuo papildyti!
• Erdvę energingoms diskusijoms, naujų idėjų generavimui, kūrybai pasireikšti
• Dinamišką aplinką, kuri tiesiog šaukia „work hard, play harder“
• Rytinę kavą Boutique`inio ofiso balkone Basanavičiaus g.
• Savo šypsenas, nuolatinį palaikymą ir motyvaciją
• Profesinio augimo galimybes, dalyvaujant išoriniuose ir vidiniuose mokymuose
• Komandines išvykas bei keliones!

Papildoma informacija

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 811 675 arba violeta@emplonet.lt

Personalo atrankų specialistas (-ė)

UAB Emplonet

Miestas: Vilnius

Sritis: Personalo valdymas

Skelbimo ID: SK0005824

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Basanavičiaus g. 15, Vilnius

Atlyginimas

Nuo 800 Eur (Neto)

Apie įmonę

Emplonet - visada šalia esantis Jūsų partneris. Emplonet teikia aukščiausios kokybės personalo atrankos paslaugas, padedančias kurti ilgalaikius santykius, skatinančius verslo augimą bei įvairių sričių specialistų tobulėjimą.

Esame patyrę personalo valdymo konsultantai, nuolatos ieškantys geriausių sprendimų savo Klientams. Kiekviena diena mus pasitinka naujais iššūkiais, reikalaujančiais proaktyvumo, atkaklumo ir bendradarbiavimo. Mokėjimą džiaugtis mažomis ir didelėmis pergalėmis laikome mūsų komandos varomąja jėga, o laimingus Klientą ir Kandidatą – mūsų pastangas įprasminančiu rezultatu.

Darbo pobūdis

• Personalo paieška ir atranka
• Atrinktų kandidatų įdarbinimo ir išdarbinimo proceso koordinavimas
• Personalo darbo grafikų sudarymas
• Personalo dokumentų rengimas, administravimas, sisteminimas
• Komunikacijos tarp laikino įdarbinimo projektuose dalyvaujančių šalių valdymas

Reikalavimai

• Bent 1 metų darbo patirtis personalo paieškos ir administravimo srityje
• LR Darbo kodekso ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių darbo santykius išmanymas
• Organizuotumas, puikūs bendravimo bei laiko planavimo įgūdžiai
• Greitas, lankstus ir pozityvus reagavimas įtemptose situacijose

Jums siūlome

• Savo „know-how“ bei sužinoti Jūsų, nes mums 1+1=3. O jei savo žinių bagažą tik pradėjote kaupti – turime jį kuo papildyti!
• Erdvę energingoms diskusijoms, naujų idėjų generavimui, kūrybai pasireikšti
• Dinamišką aplinką, kuri tiesiog šaukia „work hard, play harder“
• Rytinę kavą Boutique`inio ofiso balkone Basanavičiaus g.
• Savo šypsenas, nuolatinį palaikymą ir motyvaciją
• Profesinio augimo galimybes, dalyvaujant išoriniuose ir vidiniuose mokymuose
• „Išaugus“ šią, – HR projektų vadovo (-ės) poziciją
• Komandines išvykas bei keliones!

Papildoma informacija

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 811 675 arba violeta@emplonet.lt

Buhalteris (-ė) / apskaitininkas (-ė)

DS-1

Miestas: Vilnius

Sritis:

Išsaugoti

Galioti liko: 6 d.

Skelbimo ID: SK0005722

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Nuo 700 Eur neto. Priklauso nuo nuo įgytos patirties bei kompetencijų.

Apie įmonę

Mūsų Klientė - įmonė DS-1 - ilgametę patirtį sukaupę, inžinerinių tinklų infrastruktūros profesionalai, prie savo komandos kviečia prisijungti motyvuotą ir augti pasiruošusį (-ią) Buhalterį (-ę) / Apskaitininką (-ę).

Darbo pobūdis

- Dirbas su pirminiais buhalterinės apskaitos dokumentais;
- Įmonės pirkimų bei pardavimų apskaita;
- Finansinių ataskaitų rengimas ir, pagal poreikį, jų teikimas tiesioginiams vadovams;
- Kitos, vyr. buhalterio ar vadovų pavestos, užduotys.

Reikalavimai

- Buhalterinis išsilavinimas ir buhalterinės apskaitos proceso nuo A iki Z supratimas;
- Bent 1 metų patirtis apskaitininko arba buhalterio pozicijoje;
- Gebėjimas dirbti tiek individualiai, tiek komandoje, kruopštumas, atidumas, atsakingumas ir noras mokytis.
PRIVALUMAS JEI:
- Sklandi anglų kalba;
- Patirtis su apskaitos programomis „Pay premium“ bei „Finvalda“.

Jums siūlome

- Įdomų ir dinamišką darbą patikimoje ir sparčiai augančioje kompanijoje;
- Profesinius iššūkius, savirealizacijos bei tobulėjimo galimybes;
- Profesionalią, motyvuotą ir draugišką komandą;
- Lanksčias darbo sąlygas.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 8 682 53 555 arba mege@emplonet.lt

Turto vertintojo (-os) asistentas (-ė)

UAB Marleksa

Miestas: Klaipėda

Sritis: turto vertinimas

Išsaugoti

Galioti liko: 5 d.

Skelbimo ID: SK0005682

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Klaipėda

Darbo terminas

neterminuota sutartis

Atlyginimas

Nuo 607 eurų bruto

Apie įmonę

Emplonet klientas – UAB MARLEKSA viena didžiausią patirtį turinčių turto ir verslo vertinimo kompanijų visoje Lietuvoje, sėkmingai veikianti jau daugiau nei 20 metų. Ši darniai veikianti turto vertintojų komanda kviečia prisijungti turto vertintojo asistentą (-ę).

Darbo pobūdis

Turto vertinimas ir ataskaitų ruošimas;
Vertinamo turto apžiūra;
Turto vertės skaičiavimas;
Duomenų kaupimas;
Rinkos analizavimas;
Bendradarbiavimas ir pagalba turto vertintojams kasdienėje veikloje.

Reikalavimai

Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (pageidautina techninė/ekonominė kryptis);
Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office);
Atsakingai žiūrite į savo profesinę ateitį ir ją siejate su turto vertinimo sritimi;
Esate tikslus, kruopštus ir greitai reaguojate dinamiškose situacijose;
Turite vairuotojo pažymėjimą;

Privalumai

Turto vertintojo asistento (-ės) pažymėjimas – privalumas.

Jums siūlome

Palaikančius kolegas ir sklandų įvedimo procesą;
Pagalbą ruošiantis kvalifikacijos egzaminams;
Turto vertintojo karjeros perspektyvas;
Darbą draugiškoje profesionalų komandoje.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 686 05553 arba info@emplonet.lt

Pardavimų vadybininkas (-ė) (transportas, logistika)

Jumbo Cargo

Miestas: Vilnius

Sritis:

Išsaugoti

Galioti liko: 3 d.

Skelbimo ID: SK0005663

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Nuo 1200 Eur neto, priklauso nuo kometencijų

Apie įmonę

Emplonet klientė – UAB Jumbo Cargo - kvalifikuotas transportavimo, ekspedijavimo, sandėliavimo ir muitinės tarpininko paslaugas Vakarų Europoje, Lietuvoje ir Rusijoje teikianti įmonė. Šiuo metu įmonė į savo komandą priimtų patyrusį (-ią) pardavimų vadybininką (-ę).

Darbo pobūdis

Jūs būsite atsakingas (-a) už:
- Aktyvią naujų klientų paiešką, partneriškų santykių su esamais ir potencialiais klientais vystymą;
- Sėkmingą įmonės teikiamų paslaugų pardavimų įgyvendinimą;
- Pagalbą kuriant įmonės veiklos vystymo modelį bei pardavimų strategiją.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Jūs:
- Turite sėkmingos, nemažesnės nei 2 metų, pardavimų patirties logistikos, transporto ar ekspedijavimo srityse;
- Esate iniciatyvi, organizuota, į rezultatą orientuota bei gerus laiko valdymo įgūdžius turinti asmenybė;
- Puikiai bendraujate anglų kalba (žodžiu ir raštu), rusų kalba - privalumas;
- Esate prisidėjęs (-usi) kuriant ar vystant pardavimų strategiją;
- Pasižymite puikiais derybų bei bendradarbiavimo įgūdžiais.

Jums siūlome

Įmonė siūlo:
- Erdvę realizuoti savo idėjas kuriant pridėtinę vertę įmonei ir kartu mėgaujantis pasiektais rezultatais;
- Profesinio augimo galimybes;
- Visus įrankius ir galimybes užsibrėžtų tikslų bei rezultatų pasiekimui;
- Konkurencingą, nuo asmeninių rezultatų priklausantį darbo užmokestį;
- Laisvę planuojantis darbus ir lanksčias darbo valandas.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 8 682 53 555 arba mege@emplonet.lt

Gryninimo technikas (-ė)

UAB Sanobiotec

Miestas: Vilnius

Sritis: Medicina/sveikatos apsauga/farmacija

Išsaugoti

Galioti liko: 3 d.

Skelbimo ID: SK0005562

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

800-1500 Eur neto, priklausomai nuo kompetencijų bei turimos patirties

Apie įmonę

Emplonet klientas - SANOBIOTEC - tai inovatyvius mokslinius tyrimus vykdanti ir naujus produktus chemijos bei farmacijos srityse kurianti įmonė. Vienas iš SANOBIOTEC tikslų – sukurti kanabinoidų pagrindu veikiantį ilgalaikio terapinio poveikio preparatą.

Darbo pobūdis

• Standartinių cheminių medžiagų gryninimo procedūrų atlikimas;
• Operacijų registracija ir apskaita;
• Dokumentacijos pildymas;
• Periodiniai sandėlio apskaitos ir/ar inventorizacijos darbai.

Reikalavimai

• Aukštesnysis ar aukštasis išsilavinimas gamtos mokslų srityje;
• Bazinės anglų kalbos žinios;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Gebėjimas dirbti komandoje;
• Kruopštumas, atsakingumas, pareigingumas bei atidumas.

Jums siūlome

• Tapti augančios ir ambicingos įmonės dalimi;
• Inovatyvią bei motyvuojančią aplinką;
• Puikias darbo sąlygas bei įrankius;
• Profesinio tobulėjimo ir žinių plėtimo galimybes;
• Kompetentingą komandą.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 8 682 53 555 arba mege@emplonet.lt

Rūšiuotojas (-a)

Miestas: Hanoveris

Sritis: logistika

Skelbimo ID: SK0005313

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vokietija(Hanoveris)

Atlyginimas

1200-1700

Apie įmonę

Emplonet - visada šalia esantis Jūsų partneris.

Emplonet teikia aukščiausios kokybės personalo atrankos paslaugas, padedančias kurti ilgalaikius santykius, skatinančius verslo augimą bei įvairių sričių specialistų tobulėjimą.

Darbo pobūdis

Jūsų laukia:
- Darbas logistikos sandėlyje Vokietijoje (tuščios stiklinės ir plastmasinės taros atrinkimas, rūšiavimas, tikrinimas);
- Krovos darbai (taros iškrovimo/ pakrovimo darbai);
- Komandinis darbas.

Reikalavimai

- Fizinė ištvermė;
- Darbštumas;
- Panašaus darbo patirtis(privalumas);
- Auto krautuvo teisės(privalumas;
- Galimybė vykti savo automobiliu(privalumas).

Privalumai

- Tvarkingą ir nemokamą gyvenamąjį plotą;
- Nuolatinį ir ilgalaikį įdarbinimą;
- Galimybė vykti poromis;
- Lankstų atostogų grafiką.

Jums siūlome

- Garantuojame saugų nuvykimą ir pasitikimą!;
- Dalinį kelionės kompensavimą;
- Galimybę vykti poromis;
- Draugiškus ir supratingus vadovus.

Papildoma informacija

Vokietija

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 280 640 arba ugnius@emplonet.lt