Kokio darbo?

Darbo sritis

Kur?

Miestas arba šalis

Filtrai

Skelbimai

Darbo skelbimai

Rodoma skelbimų: 1 - 10 iš 16

Rūšiuoti pagal:

Tinkamiausias - Data

Sritis

Miestas

Atlyginimas (per mėn.)

Įkelkite savo CV – taip pateiksite aplikacijas lengviau ir greičiau, nesvarbu – naudojatės kompiuteriu ar mobiliu įrenginiu

VYR. KOKYBĖS VADYBININKAS (-Ė)

UAB "Clean Solutions"

Miestas: Vilnius

Sritis: Kokybės vadyba

Skelbimo ID: SK0003735

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Apie įmonę

Mūsų klientas - UAB „Clean Solutions“ - virš 10 metų Lietuvos rinkoje sėkmingai veikianti bendrovė, teikianti visas patalpų valymo ir teritorijos priežiūros paslaugas.
"Clean Solutions" vizija - pirmaujanti kompanija, puikiai žinoma kaip savo srities ekspertė visoje Lietuvoje.

Darbo pobūdis

• Priskirtų objektų priežiūra, atliekamų valymo paslaugų kokybės kontrolė;
• Darbas su valymo personalo komanda – atranka, apmokymai, darbo kontrolė;
• Komunikacija su klientu visais valymo ir paslaugų kokybės klausimais;
• Valymo priemonių užsakymas.

Reikalavimai

• Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
• Panašaus darbo valymo paslaugų srityje patirtis (didelis privalumas);
• Geri komandos valdymo įgūdžiai;
• Komunikabilumas, greita reakcija;
• Puikios rusų kalbos žinios;
• B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir puikūs vairavimo įgūdžiai.

Svarbiausia - esate savo laiką mėgstantis planuoti žmogus, gebantis sėkmingai pasiekti tikslus net esant stresinėms situacijoms, lyjant lietui ar neišgėrus puodelio kavos!

Jums siūlome

• Savarankišką darbą ir lankstų darbo grafiką;
• Tarnybinį automobilį ir kitas darbui reikalingas priemones;
• Tobulėjimo ir karjeros galimybes sparčiai besiplečiančioje įmonėje;
• Įvairiapusišką, dinamišką darbą profesionalioje komandoje;
• Palaikančia ir skatinančią aplinką;
• Sklandžią įvedimo programą naujam darbuotojui;
• Stabilų atlyginimą bei priedus, priklausančius nuo Jūsų darbo rezultatų.

Papildoma informacija

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: arba ruta.p@emplonet.lt

PARDAVIMŲ VADYBININKAS (-Ė)

UAB "Clean Solutions"

Miestas: Vilnius

Sritis: Pardavimų vadyba

Skelbimo ID: SK0003699

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Apie įmonę

Mūsų klientas - UAB „Clean Solutions“ - virš 10 metų Lietuvos rinkoje sėkmingai veikianti bendrovė, teikianti visas patalpų valymo ir teritorijos priežiūros paslaugas.

"Clean Solutions" vizija - pirmaujanti kompanija, puikiai žinoma kaip savo srities ekspertė visoje Lietuvoje.

Darbo pobūdis

• Aktyvi naujų verslo klientų paieška;
• Įmonės interesų atstovavimas ir derybas susitikimuose su potencialiais klientais vedimas;
• Kokybiškas turimą verslo klientų portfelio aptarnavimas;
• Pardavimų tikslų įgyvendinimas;
• Bendradarbiavimas su kitais bendrovės padaliniais siekiant užsibrėžtų tikslų;
• Paskaičiavimų ir pasiūlymų ruošimas;
• Sutarčių sudarymas.

Reikalavimai

• Darbo patirtis aktyvių pardavimų srityje (privalumas);
• Gebėjimas analizuoti klientų poreikius, strategiškai mąstyti ir operatyviai priimti sprendimus;
• Sklandi lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
• Rusų kalbos žinios (privalumas);
• Gebėjimas rūpintis kiekvienu klientu lyg šeimos nariu;
• B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir puikūs vairavimo įgūdžiai.

Svarbiausia - esate ambicingas ir orientuotas į rezultatą žmogus, degantis noru tobulėti, mokytis ir semtis žinių!

Jums siūlome

• Įvairiapusišką, dinamišką darbą profesionalioje komandoje;
• Tobulėjimo galimybes sparčiai besiplečiančioje įmonėje;
• Aiškų karjeros planą ir visus įrankius kilti laipteliais įmonės viduje;
• Palaikančia ir skatinančią aplinką;
• Sklandžią įvedimo programą naujam darbuotojui;
• Dažnus mokymus ir kursus;
• Stabilų atlyginimą bei priedus, priklausančius nuo Jūsų darbo rezultatų.

Papildoma informacija

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: arba ruta.p@emplonet.lt

VERSLO KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS (-Ė)

UAB "Clean Solutions"

Miestas: Vilnius

Sritis: Pardavimų vadyba

Skelbimo ID: SK0003692

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Apie įmonę

Mūsų klientas - UAB „Clean Solutions“ - virš 10 metų Lietuvos rinkoje sėkmingai veikianti bendrovė, teikianti visas patalpų valymo ir teritorijos priežiūros paslaugas.

"Clean Solutions" vizija - pirmaujanti kompanija, puikiai žinoma kaip savo srities ekspertė visoje Lietuvoje.

Darbo pobūdis

• Kokybiškai aptarnauti priskirtus verslo klientus telefonu, el. paštu ir susitikimų metu;
• Aktyviai parduoti papildomas įmonės siūlomas paslaugas ir prekes;
• Teikti pasiūlymus dėl klientų poreikius atitinkančių sprendimų ir rūpintis jų įgyvendinimu;
• Administruoti klientų duomenis ir informaciją duomenų bazėse.

Reikalavimai

• Gebate pasirūpinti kiekvienu klientu lyg šeimos nariu;
• Esate pareigingas, ambicingas ir turite puikius derybinius įgūdžius;
• Operatyvus probleminių situacijų sprendimas – Jūsų „arkliukas“;
• Turite didelį norą tobulėti, mokytis ir siekti užsibrėžtų tikslų.

Jums siūlome

• Įvairiapusišką, dinamišką darbą profesionalioje komandoje;
• Tobulėjimo galimybes sparčiai besiplečiančioje įmonėje;
• Aiškų karjeros planą ir visus įrankius kilti laipteliais įmonės viduje;
• Palaikančia ir skatinančią aplinką;
• Sklandžią įvedimo programą naujam darbuotojui;
• Dažnus mokymus ir kursus;
• Stabilų atlyginimą bei priedus, priklausančius nuo Jūsų darbo rezultatų.

Papildoma informacija

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: arba ruta.p@emplonet.lt

Senior Customer Service Representative

Volvo Financial Services

Miestas: Vilnius

Sritis:

Išsaugoti

Galioti liko: 5 d.

Skelbimo ID: SK0003547

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Apie įmonę

Our Client - VOLVO FINANCIAL SERVICES is a part of Volvo Group company, responsible for financing of
Volvo Group products (Volvo Trucks and Renault Trucks, buses, construction equipment). Are you interested in back-office operations?

Darbo pobūdis

As an essential part of VFS LT Operations team, reporting directly to the Country Manager, Senior Customer Service Representative will play an important role and be responsible for a big part of Volvo Financial Services Operations process in Lithuania: customer service, leasing contract administration and monitoring, customer service desk processes, document and information flow management, invoicing, reporting and other tasks.

Main activities and core responsibilities:
• Preparation and full administration of active leasing agreements during their full cycle;
• Active participation in development of Contract Administration processes;
• Responsibility for high quality Customer Service Desk processes in compliance with defined service level standards; supporting process development;
• Responsibility for capturing all customer queries and requests and their resolution;
• Responsibility for CMS (Contract Management System) and CRM system changes and improvements;
• Responsibility for full invoicing process;
• Responsibility for contracts modifications process, e.g. preparation of documentation, making changes in customer’s payment schedules, etc.
• Coordination and regulation of termination processes;
• Maintaining customer records by updating account information;
• Cross-functional cooperation with colleagues within Volvo Group;
• Preparation of product or service reports by collecting and analyzing customer information;
• Partnership with Sales and Credit teams in development of high quality credit portfolio.

Reikalavimai

• University degree or equivalent;
• At least three years of experience working within contract administration and customer service in the finance/ leasing industry;
• Good knowledge of financial service products & services;
• High level of accuracy, attention to the details and reliability;
• Knowledge of Business, Finance, Credit or Accounting processes.

What will help you to succeed:
• Ability to work as part of a team while accomplishing departmental and company goals;
• Ability to prioritize work and organize the workload;
• Computer literacy is required;
• Experience working in an international environment;
• Ability to build, develop and maintain strong relationships with customers, dealers and colleagues at Volvo Group’s product companies;
• Excellent written and verbal communication skills in Lithuanian, Russian and English.

Jums siūlome

• To join the team which strives to take company’s performance to the next level – in everything they do;
• Challenging and exciting workplace with interesting career opportunities for employees with the drive to develop will be ensured.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 869 430 704 arba sandra@emplonet.lt

Serviso paslaugų pardavimo atstovas (-ė)

Miestas: Vilnius

Sritis: Pardavimų vadyba

Išsaugoti

Galioti liko: 2 d.

Skelbimo ID: SK0003539

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Atlyginimas

Apie įmonę

Mūsų Klientė - UAB "Volvo Lietuva" - atstovaujanti „Volvo Group Trucks“ interesus šalyje, yra atsakinga už „Volvo Trucks“ ir „Renault Trucks“ sunkvežimių pardavimą, serviso paslaugų teikimą ir rinkodaros veiklą siūlo darbą Vilniuje SERVISO PASLAUGŲ PARDAVIMO ATSTOVUI (-EI)

Darbo pobūdis

• Pasiūlymų potencialiems ir esamiems klientams rengimas ir pristatymas;
• Serviso paslaugų ir produktų pardavimo tikslų vykdymas, parduodant klientams serviso techninės priežiūros ir remonto paslaugas ir produktus;
• Papildomų paslaugų ir produktų pristatymas, paruošimas pardavimui ir pardavimas;
• Rinkos ir pardavimų analizė;
• Klientų poreikių analizė, ryšių su klientais palaikymas ir ilgalaikio bendradarbiavimo užtikrinimas;
• Pardavimo ir statistinių ataskaitų kūrimas ir ruošimas.

Reikalavimai

• Aukštesnysis arba aukštasis vadybinis arba techninis išsilavinimas;
• Mažiausiai 3 metų aktyvių pardavimų patirtis;
• Puikūs bendravimo, derybiniai, mokėjimo klausytis, įžvalgumo, problemų sprendimo, planavimo, savarankiško darbo ir darbo komandoje įgūdžiai;
• Gebėjimas užmegzti ir palaikyti ilgalaikius dalykinius santykius;
• Analitinis mąstymas, orientacija į rezultatą, lankstumas, greita orientacija, iniciatyvumas, atsakingumas, noras tobulėti;
• Puikus lietuvių kalbos, geras anglų ir rusų kalbos mokėjimas;
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).

Jums siūlome

• Dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje;
• Nuolatines asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
• Įdomų darbą draugiškame kolektyve ir kolegų paramą.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 869 430 704 arba sandra@emplonet.lt

Serviso paslaugų pardavimo komercinės grupės vadovas (-ė)

Miestas: Vilnius

Sritis: Pardavimų vadyba

Išsaugoti

Galioti liko: 2 d.

Skelbimo ID: SK0003530

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Atlyginimas

Apie įmonę

Mūsų Klientas - UAB „Volvo Lietuva" - atstovaujanti „Volvo Group Trucks“ interesus šalyje, yra atsakinga už „Volvo Trucks“ ir „Renault Trucks“ sunkvežimių pardavimą, serviso paslaugų teikimą ir rinkodaros veiklą, siūlo darbą Vilniuje SERVISO PASLAUGŲ PARDAVIMO KOMERCINĖS GRUPĖS VADOVUI (-EI)

Darbo pobūdis

• Pardavimų analizė ir pardavimų vertinimas pagal produktų grupes ir klientų segmentus; pardavimų potencialo analizė pagal produkto prekinį ženklą, klientų segmentus ir sunkvežimių amžiaus grupes;
• Serviso paslaugų ir produktų pardavimo tikslų vykdymas, parduodant klientams serviso paslaugas ir produktus;
• Vadovavimas serviso paslaugų pardavimo komercinei grupei;
• Serviso produktų ir serviso sprendimų kūrimas, pristatymas ir paruošimas pardavimui, pagalba ruošiant marketingo medžiagą ir supažindinant darbuotojus;
• Pardavimo ir statistinių ataskaitų kūrimas ir ruošimas.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas;
• Mažiausiai 3 metų pardavimo patirtis;
• Vadovavimo ir projektų valdymo patirtis būtų privalumas;
• Puikūs bendravimo, derybiniai, mokėjimo klausytis, įžvalgumo, problemų sprendimo, planavimo, savarankiško darbo ir darbo komandoje įgūdžiai;
• Gebėjimas užmegzti ir palaikyti ilgalaikius dalykinius santykius;
• Analitinis mąstymas, orientacija į rezultatą, lankstumas, greita orientacija, iniciatyvumas, atsakingumas, atidumas, noras tobulėti;
• Puikus lietuvių kalbos, geras anglų ir rusų kalbos mokėjimas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Excel, Access, Power Point);
• darbo su didelėmis duomenų bazėmis patirtis ir verslo informacinių sistemų išmanymas;
• vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).

Jums siūlome

• Dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje;
• Nuolatines asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
• Įdomų darbą draugiškame kolektyve ir kolegų paramą.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 869 430 704 arba sandra@emplonet.lt

Verslo plėtros vadovas (-ė) (HR)

Emplonet

Miestas: Vilnius

Sritis: Pardavimų vadyba

Skelbimo ID: SK0003517

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Apie įmonę

Emplonet - visada šalia esantis Jūsų partneris. Emplonet teikia aukščiausios kokybės personalo atrankos paslaugas, padedančias kurti ilgalaikius santykius, skatinančius verslo augimą bei įvairių sričių specialistų tobulėjimą.

Ar Tu veržlus ir iniciatyvus pardavimų profesionalas, norintis bei galintis tapti kertine ašimi vystant ir plečiant įmonės veiklą Vilniaus, Kauno, Klaipėdos regionuose?

Esame patyrę personalo valdymo konsultantai, nuolatos ieškantys geriausių sprendimų savo Klientams. Kiekviena diena mus pasitinka naujais iššūkiais, reikalaujančiais proaktyvumo, atkaklumo ir bendradarbiavimo. Mokėjimą džiaugtis mažomis ir didelėmis pergalėmis laikome mūsų komandos varomąja jėga, o laimingus Klientą ir Kandidatą – mūsų pastangas įprasminančiu rezultatu.

Ieškome komandos nario, kuris potencialius Klientus paverstų esamais ir sudarytų terpę kurtis naujoms sėkmės istorijoms!

Darbo pobūdis

• Pardavimų strategijos formavimas, nuolatinis tobulinimas bei įgyvendinimas;
• Įmonės veiklos vystymas, užtikrinant projektų augimą Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose;
• Naujų Klientų bei partnerių pritraukimas, parenkant efektyviausius personalo paieškos bei atrankos sprendimus;
• Profesionalus susitikimų bei derybų vedimas su įvairių industrijų atstovais;
• Ryšių su esamais Klientais bei Partneriais palaikymas;
• Dalyvavimas įvairiuose su personalo valdymu susijusiuose renginiuose, kontaktų mezgimas;
• Rinkos bei konkurentų analizė;
• Betarpiškas bendradarbiavimas su projektus įgyvendinančiais kolegomis.

Reikalavimai

• Bent 5 m. sėkminga patirtis B2B pardavimuose (Žmogiškųjų išteklių srityje – didelis privalumas);
• Stiprūs komunikaciniai bei derybų įgūdžiai, proaktyvumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;
• Strateginis mąstymas, organizuotumas, nuoseklumas;
• Aktyvus domėjimasis naujausiais personalo paieškos ir atrankos sprendimais bei HR tendencijomis;
• Puikūs anglų k. įgūdžiai (raštu ir žodžiu);
• Vairuotojo pažymėjimas.

Jums siūlome

• Savo „know-how“ HR srityje bei sužinoti Tavąjį, nes mums 1+1=3 :)
• Konkurencingą ir motyvuojantį atlygio paketą;
• Lankstų darbo grafiką, galimybę dirbti iš namų;
• Erdvę energingoms diskusijoms, naujų idėjų generavimui, kūrybai pasireikšti;
• Dinamišką aplinką, kuri tiesiog šaukia „work hard, play harder“;
• Rytinę kavą boutique`inio ofiso balkone Basanavičiaus g.;
• Profesinio augimo galimybes;
• Komandines keliones bei išvykas!

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 811 675 arba violeta@emplonet.lt

Junior Analyst

Miestas: Vilnius

Sritis: Analytics

Išsaugoti

Galioti liko: 2 d.

Skelbimo ID: SK0003512

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Apie įmonę

You are full of energy, will to grow and improve in an international company? You are not afraid of responsibility and are looking for a job in a youthful environment? Our client – is a global customer experience specialist, providing customer care, sales, technical support and collections services through their extensive network of contact centers and work-at-home agents.

Darbo pobūdis

ARE YOU READY TO:

• Analyze and organize human resources of your international set of clients by preparing their work schedule? A resource planner is responsible for analyses and preparation of prognoses to their clients as well as looking for new ways for them to improve the whole process;
OR
• Dig deep into the field of reporting by doing thorough data examination based on your clients’ requirements? It includes data collection, selection and consolidation done in a timely manner in order to make it till deadline hits the clock!

If at least to one of these questions your answer is “YES!” – we have something right up your street!

Reikalavimai

ALL WE ARE LOOKING FOR ARE:

- Bachelor degree in number-based fields of studies, i.e., Statistics, Mathematics, Economics or Finance;
- Excellent knowledge of English (spoken and written);
- Previous experience in administrational and analytical work (an advantage);
- Excellent MS Office skills (above all - a good command of Excel);
- A person that can pride oneself as being hawk-eyed observer, attentive to details and in love with the logic.

Jums siūlome

COME AND FIND!

- A bunch of team-work spirited people to work, learn from and have fun with;
- Improvement and growth, trainings, possibility of pursuing either vertical or horizontal career in the company;
- Energetic and friendly atmosphere which we all know is the core foundation of productivity and constant improvement;
- International vibes and work experience;
- Motivational salary and all tools needed for an effective work.

Papildoma informacija

Confidentiality guaranteed. Only selected candidates to be contacted.

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: arba ruta.p@emplonet.lt

Vyr. Buhalteris (-ė)

UAB FARGO FINANSAI

Miestas: Vilnius

Sritis: Apskaita/finansai/auditas

Skelbimo ID: SK0003501

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Apie įmonę

Emplonet Klientas - UAB FARGO FINANSAI - tarptautinė įmonė, teikianti efektyvias, inovatyvias ir kokybiškas buhalterinės apskaitos ir mokesčių konsultacijų paslaugas. Pradėję savo veiklą Lietuvoje, šiuo metu per partnerius veikia penkiose Europos ir NVS šalyse.

Darbo pobūdis

Tarptautinei įmonių grupei priklausanti apskaitos įmonė UAB Fargo Finansai, prie savo komandos kviečia prisijungti Vyr. Buhalterį (-ę), atsakingą už:
- Klientų bei įmonės darbuotojų konsultavimą apskaitos bei mokestiniais klausimais;
- Pavaldžių kolegų darbo organizavimą, priežiūrą bei kontrolę;
- Pilną priskirtų įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymą pagal galiojančius LR įstatymus;
- Finansinių, mokestinių ataskaitų, deklaracijų ruošimą bei jų teikimą valstybinėms institucijoms;
- Ataskaitų ruošimą pagal vidines įmonėje nustatytas tvarkas.

Reikalavimai

Jeigu Jūs:
- Turite aukštąjį ar aukštesnįjį išsilavinimą finansų, buhalterijos ar apskaitos srityse;
- Esate įgijęs ne mažesnę nei 2 m. patirtį aukščiau nurodytoms užduotims vykdyti;
- Domitės naujovėmis savo profesinėje srityje, puikiai išmanote buhalterinę apskaitą bei mokesčius reglamentuojančių teisės aktus;
- Pasižymite atsakingumu, atidumu, kruopštumu bei komunikabilumu;
- Turite puikius darbo bei laiko planavimo įgūdžius bei gebate savarankiškai planuoti savo veiklą ir priimti sprendimus;
- Gebate rašyti ir kalbėti anglų kalba,
lauksime Jūsų kandidatūros. Kaip privalumą vertinsime rusų kalbos žinias bei darbo su Rivilės programa patirtį.

Jums siūlome

- Darbą jaunatviškame ir veržliame kolektyve;
- Įvairių socialinių veiklų bei mokymų paketą;
- Motyvacinę sistemą;
- Bendras pramogas su kolektyvu;
- Darbą pačiame Vilniaus centre bei lanksčias darbo valandas.

Atlyginimas:
Derybų klausimas
Su perspektyva didėti

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 8 682 53 555 arba mege@emplonet.lt

HR Projektų vadovas (-ė)

Emplonet

Miestas: Vilnius

Sritis: Personalo valdymas

Skelbimo ID: SK0003495

Spausdinti

SIŲSTI CV

Vieta

Vilnius

Atlyginimas

Apie įmonę

Emplonet - visada šalia esantis Jūsų partneris. Emplonet teikia aukščiausios kokybės personalo atrankos paslaugas, padedančias kurti ilgalaikius santykius, skatinančius verslo augimą bei įvairių sričių specialistų tobulėjimą.

Laikai save personalo paieškos ir atrankos profesionalu? O gal degi noru tokiu tapti?
Esame veržlūs ir patyrę personalo valdymo konsultantai, nuolatos ieškantys geriausių sprendimų savo Klientams. Kiekviena diena mus pasitinka naujais iššūkiais, reikalaujančiais proaktyvumo, atkaklumo ir bendradarbiavimo. Mokėjimą džiaugtis mažomis ir didelėmis pergalėmis laikome mūsų komandos varomąja jėga, o laimingus Klientą ir Kandidatą – mūsų pastangas įprasminančiu rezultatu.
Atpažinai save? Susipažinkime!

Darbo pobūdis

• Ilgalaike partneryste grįstų santykių su Klientais vystymas;
• Klientų konsultavimas personalo plėtros klausimais;
• Aktyvių ir pasyvių kandidatų pritraukimas naudojant įvairius paieškos metodus bei technologijas;
• Kandidatų asmenybės ir kompetencijų vertinimas;
• Komunikacijos tarp projekte dalyvaujančių šalių valdymas;
• Įmonės atstovavimas socialinėje bei profesinio švietimo veikloje.

Reikalavimai

• Sėkminga patirtis personalo paieškoje ir atrankoje;
• Sieki rezultatų ir esi vedinas požiūrio „Get things done“;
• Gebi išgirsti ir konstruktyviai reiški mintis;
• Greitai ir lanksčiai reaguoji aukštos įtampos situacijose;
• Ugdai savo EQ ir kūrybiškumą;
• Puikiai bendrauji anglų k.

Jums siūlome

• Savo „know how“ bei sužinoti Tavąjį, nes mums 1+1=3 😊
O jei savo žinių bagažą tik pradėjai kaupti – turime jį kuo papildyti!
• Erdvę energingoms diskusijoms, naujų idėjų generavimui, kūrybai pasireikšti;
• Dinamišką aplinką, kuri tiesiog šaukia „work hard, play harder“;
• Rytinę kavą Boutique`inio ofiso balkone Basanavičiaus g.;
• Savo šypsenas, nuolatinį palaikymą, motyvaciją ir pietus, jei savuosius pamiršai;
• Profesinio augimo galimybes;
• Komandines keliones bei išvykas!

Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 811 675 arba violeta@emplonet.lt