Klientų aptarnavimo koordinatorius (-ė)
ImonėUAB SpartuolisMiestasVilniusVeiklos sritisElektroninė prekyba, pristatymasAtlyginimas1636-1940€/mėn. bruto.
Personalo atrankų specialistė
Izabella Januševska
Tel.: +370 601 05750
El. paštas: izabella@emplonet.lt
Darbo pobūdis:
- Atsakyti į klientų užklausas ir spręsti problemas, susijusias su prekių ir paslaugos kokybe, trūkstamais produktais, pinigų grąžinimu ir kitomis situacijomis;
- Valdyti klientų ir partnerių bei kurjerių užklausas, gautas įvairiais komunikacijos kanalais;
- Užtikrinti operatyvią, kokybišką ir sklandžią komunikaciją su klientais, partneriais ir vidiniais komandos nariais;
- Inicijuoti procesų ir rezultatų gerinimo sprendimus, užtikrinti tikslų ataskaitų pildymą bei resursų planavimą.
Reikalavimai:
- Puikūs komunikacijos įgūdžiai, gebėjimas greitai rasti sprendimus ir spręsti situacijas diplomatiškai;
- Gebėjimas bendrauti rusų ir anglų kalbomis;
- Gebėjimas greitai orientuotis, priimti sprendimus;
- Privalumas – e-komercijos principų išmanymas, patirtis klientų aptarnavimo srityje.
Įmonė siūlo:
- Galimybę dirbti sparčiai augančioje, inovatyvioje ir dinamiškoje įmonėje, slenkančiu grafiku (ilga-trumpa savaitė);
- Šiuolaikišką, modernų biurą Vilniaus centre su įkvepiančia miesto panorama, ir vieta automobilio parkavimui;
- Išskirtinį papildomų naudų paketą, apimantį: papildomą sveikatos draudimą, galimybę lankytis sporto klube; mokymosi ir tobulėjimo biudžetą;
- Nuolaidas apsiperkant LastMile ir jos partnerių parduotuvėse, taip pat išskirtines darbuotojų lojalumo programas.
Darbo apžvalga
Skelbimas galioja iki
2025-06-19
Miestas
Vilnius
Atlyginimo rėžiai
1636-1940€/mėn. bruto.
Darbo sritis
Klientų aptarnavimas