Kokio darbo?

Darbo sritis

Kur?

Miestas arba šalis

Filtrai

Skelbimai

Darbo skelbimai

Rodoma skelbimų: 1 - 10 iš 67

Rūšiuoti pagal:

Tinkamiausias - Data

Aktyvūs filtrai:

    Šalinti visus

    Sritis

    Miestas

    Atlyginimas (per mėn.)

    Įkelkite savo CV – taip pateiksite paraiškas lengviau ir greičiau, nesvarbu – naudojatės kompiuteriu ar mobiliuoju įrenginiu.

    Android Developer

    UAB Deeper

    Miestas: Kaunas

    Sritis: Informacinės technologijos

    Skelbimo ID: SK0010726

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Kaunas

    Atlyginimas

    2200-4585 NET

    Apie įmonę

    Emplonet client - UAB Deeper is a rapidly growing tech company that develops revolutionary smart devices for outdoor activities. It created an entirely new product category, and successfully disrupted the fishing technology market, when it introduced the first ever castable wireless fish finder for anglers in 2013. Now Deeper sell their smart sonars in over 50 markets around the world, bringing incredible new fishing experiences to hundreds of thousands of anglers. In its first 4 years, Deeper’s turnover grew by over 7,000%, leading it to be named one of the fastest growing tech companies in Europe by Deloitte. It has received numerous international awards including a CES Innovation Award and a Digital Europe SME Award.

    Darbo pobūdis

    • Designing and building advanced applications for the Android platform;
    • Collaborating with cross-functional teams to define, design and ship new features;
    • Working with outside data sources and APIs;
    • Unit-testing code for robustness, including edge cases, usability and general reliability;
    • Working on bug fixing and improving application performance;
    • Continuously discovering, evaluating and implementing new technologies to maximize development efficiency.

    Reikalavimai

    • 3+ years of working experience in Android app development;
    • Experience with Android SDK;
    • Experience working with remote data via REST and JSON;
    • Experience with third-party libraries and APIs.

    Nice to have:
    • Experience working with Kotlin;
    • Working knowledge of the general mobile architectures, trends and emerging technologies;
    • Solid understanding of the full mobile development life cycle;
    • Experience with popular libraries like Dagger2 + Dagger Android, Retrofit + OkHttp + Okio, Glide will be considered a great advantage;
    • Experience auto testing with JUnit, mocking with Espresso or Robolectric is a plus;
    • Applications available in Google Play are not required, but are great to have;
    • Experience with Kotlin Coroutines and Flow will also put you at an advantage.

    Jums siūlome

    They are proud of their cosy, home-like atmosphere, where you can always ask your colleague for advice over a cup of coffee. Plus, there’s always a dog or two running around the office. Joining the Deeper team gives you an opportunity to help this culture grow further and develop your skillset working alongside experienced specialists.

    You will also benefit from:

    • Beautiful office right in the heart of Vilnius with an open-plan workspace, outdoor terrace and a park surrounding the office for your afternoon power walks;
    • Health insurance (after 1 year of employment);
    • Employee insurance;
    • Training and development budget (2% from annual gross salary);
    • Dedicated time for personal development (10% of working week);
    • Regular team-building events;
    • Flexible working hours;
    • Remote working opportunities;
    • Possibility of 1 month workation.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 645 98016 arba dovile@emplonet.lt

    E-komercijos vadovas (-ė)

    UAB "Konfesta"

    Miestas:

    Sritis: Pardavimai/marketingas

    Skelbimo ID: SK0010713

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    2000-3000 eur į rankas

    Apie įmonę

    Emplonet klientė – UAB "Konfesta", atstovaujanti prekės ženklą Candy Pop. Neragauti saldainiai, gėrimai ir užkandžiai iš JAV, Japonijos ir kitų pasaulio kampelių – tai būtų E-komercijos vadovo (-ės) darbo dalis, prisijungus prie šaunaus ir ambicingo kolektyvo.

    Darbo pobūdis

    • Parduotuvių svetainės turinio priežiūra (prekės, akcijos ir kt.);
    • Partnerių ir tiekėjų koordinavimas (IT sprendimai, prekių atrinkimas, pristatymas, klientų aptarnavimas);
    • El. parduotuvių funkcionalumas ir UX tobulinimas;
    • SEO veiklos koordinavimas;
    • Domėjimasis industrija, naujovėmis, konkurencine aplinka;
    • El. prekybos veiksmų planavimas ir ataskaitų ruošimas.

    Reikalavimai

    • Sėkminga panašaus darbo patirtis bent 3 metai;
    • Google Analytics, SEO, Wordpress įrankių valdymo išmanymas;
    • Analitinis mąstymas, gebėjimas sudaryti duomenimis paremtą strategiją bei ją vykdyti;
    • FB Business, Google Ads išmanymas - privalumas;
    • Patirtis dirbant FMCG sektoriuje – privalumas.

    Jums siūlome

    • Įdomų ir iššūkių kupiną darbą;
    • Draugiškus, šiuolaikiškus ir palaikančius kolegas;
    • Profesinio ir asmeninio augimo galimybes;
    • Priedus prie atlyginimo už pasiektus KPI.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 682 53 555 arba marija@emplonet.lt

    Pricing manager

    UAB Emplonet client

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Finansų analitika

    Skelbimo ID: SK0010710

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    2500-3600 Eur/ mėn. (Neatskaičius mokesčių)

    Apie įmonę

    Emplonet client - is Europe's leading asset based transport company based in the city of Vilnius, Lithuania. It was founded in 1996. Today, it is one of Europe's largest transport companies. The company delivers more than 730 000 full truck loads annually and grew organically from 600 trucks in 2010 to more than 7 400 trucks and 7 800 trailers operating in Europe, Scandinavia and CIS as of 2019.

    Darbo pobūdis

    Daily responsibilities:
    • Develop optimal pricing policies for company products (trucks and semi-trailers), considering customer needs, region/country specifics, additional product features, etc.;
    • Together with the team develop the best pricing strategy for different regions and sales channels;
    • Keep updated with international market trends and competitive environment;
    • Constant collaboration with sales team and analysis of won/lost opportunities to improve on-the-go;
    • Manage and develop current pricing tools (together with Analytics team)
    • Pricing preparation for negotiations;
    • Internal communication and collaboration with the management team.

    Reikalavimai

    • Not less than 2 years of work experience in the field of pricing, product management, commercial management, or similar field;
    • Ability to interpret data, analyze results, good computer skills (especially MS Excel and MS PowerPoint);
    • Good knowledge of English, ability to communicate in Russian;
    • Higher education in Economics, Business Management, Finance, Econometrics, or related field;
    • Structured, results-oriented approach to work;
    • Good communication and interpersonal skills, ability to navigate complex situations;
    • Ability to make and explain your decisions.

    Jums siūlome

    • Dynamic and truly international working environment filled with interesting challenges and opportunities;
    • Remote work opportunities (work-from-home, workation from any EU/EEA country for 1-month per year);
    • Day-off as a birthday gift;
    • Career opportunities (77% company's managers have rocketed their careers within the company);
    • New office with all up-to-date features such as sports gym, library, alternative workplaces, etc. (since February 2022);
    • E-learning platform for continuous professional and personal development.

    Papildoma informacija

    Confidentiality guaranteed. Only selected candidates to be contacted.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba ieva@emplonet.lt

    Finansų vadovas (-ė)

    UAB Emplonet klientė

    Miestas: Kaunas

    Sritis: Apskaita/finansai/auditas

    Skelbimo ID: SK0010700

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Kaunas

    Atlyginimas

    4000-4500 Eur Bruto

    Apie įmonę

    Emplonet klientė - įmonė, savo veiklą vykdanti maisto pramonės bei prekybos srityje, į savo komandą, darbui Kauno raj., kviečia prisijungti patyrusį, iššūkių nebijantį Finansų vadovą (-ę)

    Darbo pobūdis

    • Įmonės finansų, apskaitos kontrolė;
    • Metinių biudžetų, ketvirčio, mėnesio prognozių sudarymas;
    • Finansų valdymo sistemos plėtra (koordinuoti trečiosios šalies išorės apskaitos komandą; įvertinti, pertvarkyti ir tobulinti esamus procesus; atnaujinti ir įdiegti sistemos patobulinimus);
    • Aukšto patikimumo lygio ir tvarių santykių palaikymas su išorės partneriais (pvz., bankais, brokeriais, auditoriais, svarbiausiais klientais);
    • Iždo valdymas, pinigų srautų stebėjimas, apyvartinio kapitalo valdymas;
    • Tvirtos finansų kontrolės sistemos pagal grupės standartus sukūrimas ir įgyvendinimas;
    • Dalyvavimas tobulinant finansinių ataskaitų vadovybei teikimo tvarką.

    Reikalavimai

    • Sėkminga darbo patirtis finansų vadovo, finansų kontrolieriaus ar panašioje pozicijoje – nuo 3 m. (patirtį gamybinėje įmonėje laikysime privalumu);
    • Aukštasis išsilavinimas Finansų, ekonomikos, buhalterijos ar pan. srityje;
    • Labai geri anglų kalbos įgūdžiai (B2);
    • Analitinis, strateginis mąstymas;
    • Gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje;
    • Darbo su IT sistemomis patirtis: ERP sistemos, BI ir/ar BW;
    • Puikūs MS Office įgūdžiai.

    Jums siūlome

    • Įdomų darbą tarptautinei įmonių grupei priklausančioje įmonėje;
    • Profesinio tobulėjimo galimybes;
    • Motyvuojančią darbo aplinką savo srities profesionalų komandoje;
    • Laisvę kurti naujus procesus, įgyvendinti savo idėjas.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba Ingrida@emplonet.lt

    Logistikos specialistas (-ė) – vadybininkas (-ė)

    UAB RODA

    Miestas: Kaišiadorys

    Sritis: Transportas/Logistika

    Skelbimo ID: SK0010692

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Kaišiadorys

    Atlyginimas

    1200-1300 Eur / mėn. atskaičius mokesčius

    Apie įmonę

    Emplonet klientė – UAB Roda, jau beveik 30 metų Lietuvoje, Skandinavijos šalyse žinoma kaip kokybiškų ir patikimų europietiško ir skandinaviško tipo langų, durų bei medinių surenkamų skydinių gyvenamųjų namų gamintoja bei statytoja, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti - Logistikos specialistą (-ę) - vadybininką (-ę) !

    Darbo pobūdis

    • Transporto organizavimas įmonės produkcijos išvežimui į Skandinaviją, UK ir kt. šalis;
    • Bendravimas su transporto kompanijomis derinant krovinių pakrovimo, išvežimo laiką;
    • Organizuoti užsisakomų prekių/ žaliavų atvežimą;
    • Išvežamos produkcijos pakavimo plano sudarymas, tinkamas pakuočių suženklinimas;
    • Organizuoti ir kontroliuoti siuntos pakrovimo darbus, tinkamai parengti ir perduoti krovinio dokumentaciją vežėjui;
    • Aktyvus bendravimas ir bendradarbiavimas su klientu teikiant informaciją apie siuntą.

    Reikalavimai

    • Aukštasis išsilavinimas (transporto srityje – privalumas);
    • Darbo patirtis logistikos srityje (didelis privalumas);
    • Geros anglų kalbos žinios (rusų kalba – didelis privalumas);
    • Gebėjimas analizuoti ir sisteminti informaciją;
    • Greita orientacija ir gebėjimas sklandžiai komunikuoti su skyrių vadovais, komandos nariais;
    • Organizuotumas, atsakingumas;
    • Kompiuterinis raštingumas.

    Jums siūlome

    • Profesinius iššūkius ir tobulėjimo galimybes;
    • Visas socialines garantijas;
    • Kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 613 56 445 arba kristina@emplonet.lt

    Finansų vadovas (-ė)

    UAB Emplonet klientė

    Miestas: Kaunas

    Sritis: Apskaita/finansai/auditas

    Skelbimo ID: SK0010688

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Kaunas

    Atlyginimas

    4200 - 4800 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių

    Apie įmonę

    Emplonet klientė - transporto, logistikos, nekilnojamo turto vystymo, žemės ūkio technikos nuomos verslus plėtojanti įmonių grupė į komandą kviečia prisijungti patyrusį, veržlų Finansų vadovą.

    Darbo pobūdis

    • Įmonių grupės finansų valdymo politikos ir strategijos formavimas, įgyvendinimas ir kontrolė, atsižvelgiant į valdybos, akcininkų sudarytą planą;
    • Įmonių grupės verslų ekonominių rodiklių stebėjimas, analizė ir efektyvus jų valdymas;
    • Įmonių finansinių rodiklių stebėjimo sistemos tobulinimas ir sklandus jos veikimo užtikrinimas;
    • Įmonių biudžetų planavimas, vertinimas, vykdymo kontrolė, analizė ir išvadų bei pasiūlymų teikimas vadovybei;
    • Vidinių procesų efektyvinimas, priežiūra ir įgyvendinimas;
    • Finansų ir apskaitos skyrių darbo kontrolė, darbuotojų ugdymas ir motyvavimas.

    Reikalavimai

    • Aukštasis išsilavinimas (ekonomika, vadyba, finansai);
    • Sėkmingo vadovavimo komandai/ įmonei/ projektui patirtis ne mažiau 3 metai;
    • Analitiniai įgūdžiai, strateginio planavimo ir biudžeto valdymo patirtis;
    • Geros finansų valdymo žinios, gebėjimas įvertinti rodiklius ir atstovauti įmonei derybose su partneriais;
    • Patirtis kuriant ir diegiant ekonominių rodiklių vertinimo sistemas /strategijas;
    • Anglų ir rusų kalbų mokėjimas (privaloma);
    • Strateginis mąstymas bei pokyčių valdymas;
    • Gebėjimas dirbti komandoje ir suburti kitus komandos narius efektyviai veiklai;
    • Geri bendravimo, planavimo ir problemų sprendimo įgūdžiai, iniciatyvumas, energingumas, atsakingumas.

    Jums siūlome

    • Įdomų, aktyvų ir pilną iššūkių darbą nuolat augančioje įmonių grupėje;
    • Galimybę tobulėti ir realizuoti savo idėjas siekiant įsivardintų tikslų;
    • Finansinius priedus, priklausančius nuo įmonės pasiektų rezultatų.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 613 56 445 arba kristina@emplonet.lt

    Customer Service Representative

    UAB VFS LT

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Klientų aptarnavimas/paslaugos

    Skelbimo ID: SK0010674

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Atlyginimas

    1400–1850 EUR gross

    Apie įmonę

    Emplonet client - Volvo Financial Services - is the global financial solutions provider of the Volvo Group, supporting the Volvo Group brands with expert financial services. This includes providing customers and dealers with a full-range of offerings, such as financing, leasing, and insurance solutions. VFS team of about 1,400 professionals are located in 45 countries worldwide. As a part of the Volvo Financial Services team, you will experience challenging assignments, gain international exposure, and interact with colleagues around the world in the Volvo Group.

    Darbo pobūdis

    PURPOSE OF THE JOB

    The Customer Service Representative VFS is responsible for for administration of documentation of new leasing agreements and monitoring of existing agreement as well as respective evidence of contracts in the contract management system. Accountable for all customer queries and requests and resolves them or passes them to the responsible function. Responsible for invoicing, contracts termination, changes of active leasing agreements.

    Reikalavimai

    YOU
    • have experience working within contract initiation/administration and customer service in the finance/ leasing industry
    • have interpersonal skills supported by strong written and verbal communication skills
    • have good knowledge of financial service products & services
    • have university degree in Business or related field
    • have ability to work with cross functional teams, dive deep into the details, and at the same time, be able to communicate key metrics to the management
    • have ability to work independently in a fast-paced and rapidly changing environment
    • have good knowledge of Microsoft Office (Excel, Word)
    • are fluent in Lithuanian and advanced in English
    • have communicative Russian (would be an asset)

    Jums siūlome

    WE OFFER
    • extensive health insurance, competitive salary and bonus system
    • an environment where we work with passion, we trust each other and we embrace change to stay ahead
    • to join a global and diverse team of highly skilled professionals who make customers win

    For information about processing of personal data in the recruitment process press https://www.volvotrucks.lt/lt-lt/tools/privacy.html

    Papildoma informacija

    Confidentiality guaranteed. Only selected candidates to be contacted.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba Ingrida@emplonet.lt

    Trainee in Operations Department

    UAB VFS LT

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Administrative work

    Skelbimo ID: SK0010671

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    900–1350 EUR gross

    Apie įmonę

    Emplonet client - Volvo Financial Services - is the global financial solutions provider of the Volvo Group, supporting the Volvo Group brands with expert financial services. This includes providing customers and dealers with a full-range of offerings, such as financing, leasing, and insurance solutions. VFS team of about 1,400 professionals are located in 45 countries worldwide. As a part of the Volvo Financial Services team, you will experience challenging assignments, gain international exposure, and interact with colleagues around the world in the Volvo Group.

    Darbo pobūdis

    PURPOSE OF THE JOB

    The Trainee in Operations Department at VFS is responsible for for administration of documentation of new leasing agreements and monitoring of existing agreement as well as respective evidence of contracts in the contract management system. Accountable for all customer queries and requests and resolves them or passes them to the responsible function. Responsible for invoicing, contracts termination, changes of active leasing agreements.

    Reikalavimai

    YOU
    • would like to gather experience working within contract initiation/administration and customer service in the finance/ leasing industry
    • have interpersonal skills supported by strong written and verbal communication skills
    • would like to gather knowledge of financial service products & services
    • is studying in Business or related field
    • have ability to work with cross functional teams, dive deep into the details
    • have ability to work independently in a fast-paced and rapidly changing environment
    • have good knowledge of Microsoft Office (Excel, Word)
    • are fluent in Lithuanian and advanced in English
    • have communicative Russian (would be an asset)

    Jums siūlome

    • extensive health insurance, competitive salary and bonus system
    • an environment where we work with passion, we trust each other and we embrace change to stay ahead
    • to join a global and diverse team of highly skilled professionals who make customers win

    For information about processing of personal data in the recruitment process press https://www.volvotrucks.lt/lt-lt/tools/privacy.html

    Papildoma informacija

    Confidentiality guaranteed. Only selected candidates to be contacted.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba Ingrida@emplonet.lt

    Personalo vadybininkas (-ė)

    UAB Emplonet klientė

    Miestas: Klaipėda

    Sritis: Personalo vadyba

    Skelbimo ID: SK0010658

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Klaipėda

    Atlyginimas

    800-1100 Eur/mėn. atskaičius mokesčius

    Apie įmonę

    Emplonet klientė - statybinė kompanija priklausanti MarGroup įmonių grupei, kuri vykdo tarptautinius statybos projektus. Šiuo metu įmonė prie savo komandos kviečia prisijungti - Personalo vadybininką (-ę) !

    Darbo pobūdis

    • Darbuotojų paieška ir atranka (Lietuva ir trečiosios šalys);
    • Nestandartinių sprendimų paieška, siekiant sudominti, pritraukti kandidatus į naujas darbo vietas;
    • Atrinktų kandidatų vertinimas (pirminiai pokalbiai telefonu, kvalifikacijos vertinimas);
    • Įmonės žinomumo sklaida, pagalba darbdavio įvaizdžio gerinimo klausimais;
    • Darbas su esamų darbuotojų ir kandidatų duomenų baze;
    • Darbuotojų dokumentacijos surinkimas ir pateikimas įdarbinimo skyriui;
    • Periodinis mikroklimato tyrimų vykdymas;
    • Ataskaitų rengimas.

    Reikalavimai

    • Sėkminga, bent 1 metų patirtis, personalo paieškos ir atrankos srityje;
    • Kūrybingas ir lankstus požiūris į atrankos procesus;
    • Geros rusų kalbos žinios (žodžiu), anglų kalbos žinios (privalumas);
    • Puikūs laiko planavimo ir komunikaciniai įgūdžiai;
    • Gebėjimas kontroliuoti sudėtingas situacijas;
    • Darbo patirtis skambučių centre (privalumas).

    Jums siūlome

    • Įdomų, aktyvų ir darbą nuolat augančioje įmonių grupėje;
    • Darbą novatoriškoje ir profesionalioje komandoje;
    • Galimybę augti ir tobulėti prisidedant prie personalo procesų tobulinimo ir optimizavimo.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 613 56 445 arba kristina@emplonet.lt

    Distribucijos grupės vadovas (-ė)

    UAB Emplonet klientė

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Logistika/Vadovavimas/Valdymas

    Skelbimo ID: SK0010659

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    2300-3000 Eur/ mėn. (Neatskaičius mokesčių)

    Apie įmonę

    Emplonet klientė – modernius, bei inovatyvius darbo organizavimo metodus, rinkoje patikrintą paslaugų teikimą taikanti įmonė teikia krovinių ekspedijavimo ir logistikos paslaugas. Įmonės siūlomi logistikos sprendimai apima Latviją, Lietuvą, Baltarusiją, Ukrainą ir Suomiją.

    Darbo pobūdis

    • Organizuoti ir vystyti bei užtikrinti kokybišką distribucijos grupės darbą;
    • Organizuoti terminalo krovinių pristatymą ir surinkimą Lietuvoje (iš terminalo gavėjui ir iš siuntėjo į terminalą);
    • Plėtoti ir organizuoti vietinių krovinių pristatymo sistemą (iš siuntėjo Lietuvoje - gavėjui Lietuvoje);
    • Valdyti ir organizuoti klientų krovinių pristatymą Lietuvoje;
    • Tvarkyti su krovinio gabenimui susijusių dokumentų rengimą ir administravimą;
    • Spręsti įvairias situacijas gabenant krovinius Lietuvoje.

    Reikalavimai

    • Ne žemesnis kaip koleginis (aukštasis) išsilavinimas, (transporto, logistikos sritis – privalumas);
    • Ne mažesnė kaip 2 metų patirtis organizuojant krovinių gabenimą ir distribuciją Lietuvoje;
    • Geras kompiuterinis raštingumas (MS Office paketas);
    • Vadovavimo komandai patirtis – privalumas;
    • Atsakingumas, kruopštumas, tvarkingumas, užsibrėžtų rezultatų ir tikslo siekimas;
    • Anglų kalbos žinios (B1-B2 lygis);
    • Rusų kalba – privalumas.

    Jums siūlome

    • Draugišką, palaikantį, bendradarbiaujantį kolektyvą, betarpišką bendravimą;
    • Atsakingą darbą, dinamiškus projektus, kurie neleis įsisukti į rutiną;
    • Suartinančią įmonės vidinę kultūrą, renginius, komandinius susibūrimus;
    • Karjeros galimybes.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba ieva@emplonet.lt