Kokio darbo?

Darbo sritis

Kur?

Miestas arba šalis

Filtrai

Skelbimai

Darbo skelbimai

Rodoma skelbimų: 10 - 20 iš 66

Rūšiuoti pagal:

Tinkamiausias - Data

Aktyvūs filtrai:

    Šalinti visus

    Sritis

    Miestas

    Atlyginimas (per mėn.)

    Įkelkite savo CV – taip pateiksite paraiškas lengviau ir greičiau, nesvarbu – naudojatės kompiuteriu ar mobiliuoju įrenginiu.

    DevOps Infrastructure Expert

    Miestas: Kaunas

    Sritis: Informacinės technologijos

    Skelbimo ID: SK0010343

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Kaunas/Vilnius

    Atlyginimas

    3000-5000 Neto

    Apie įmonę

    GOD's goal - accelerating digital transformation and doing so as one of the largest IT service providers in Germany.

    As a full-service IT provider, they serve all phases of the software lifecycle and meet a wide range of requirements, from the development of highly complex enterprise applications to the planning and implementation of demanding IT projects to the assumption of application support across all service levels.

    Darbo pobūdis

    • Project implementation from conception through rollout to production;
    • Implementation of compliance requirements and requirements of IT operations (e.g. operating concepts, IT security, etc.);
    • Administration of Linux, microservices and web applications;
    • Configuring DevOps pipelines, continuous integration and delivery;
    • Implementation of Docker environments;
    • Automation, standardization and operation of the application landscape;
    • Support of continuous integration, deployment and delivery in an agile environment;
    • 3rd level support for system landscapes;
    • Participation in the creation of technical specifications and operating concepts;
    • Professional use of collaboration tools.

    Reikalavimai

    • Several years of professional experience in DevOps;
    • Experience in application operations and with automated deployments;
    • Experience in infrastructure with configuration management and / or with provisioning, cloud (*aas);
    • Very good English skills.

    Jums siūlome

    • Remote work opportunity;
    • Opportunity to work as a Part Time or Full Time Empolyee or Contractor;
    • Benefits package.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 645 98016 arba dovile@emplonet.lt

    Verslo vystymo vadovas (-ė)

    UAB Kamida group

    Miestas: Kaunas

    Sritis: Vadovavimas/valdymas

    Skelbimo ID: SK0010334

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Kaunas

    Atlyginimas

    Nuo 2500 Eur / mėn. atskaičius mokesčius. + priedai priklausantys nuo įmonės veiklos rezultatų.

    Apie įmonę

    Emplonet klientė - "Kamida Group" - transporto, logistikos ir žemės ūkio technikos nuomos paslaugų bendrovė plečia savo veiklą ir ieško veržlaus vadovo projektų vystymui Ukrainos rinkoje.

    Darbo pobūdis

    • Įmonės biudžeto planavimas ir numatyto rezultato vykdymas;
    • Įmonės finansinių veiklos rezultatų planavimas ir savalaikis užsibrėžtų planų vykdymas; pristatymas akcininkams;
    • Dalyvavimas įmonės susirinkimuose: darbotvarkių planavimas, sprendimų tvirtinimasis;
    • Įmonės veiklos organizavimas, kokybinių ir efektyvumo rodiklių užtikrinimas;
    • Komandos kontrolė;
    • Naudotos technikos pirkimo/ pardavimo plano sudarymas, jo vykdymo kontrolė;
    • Parduodamos/ nuomojamos technikos aptarnavimo remonto darbų koordinavimas ir jų atlikimo kontrolė;
    • Nuolatinė rinkos analizė apie konkurentų veiklą, jų realizacijos apimtis, pasiūlą.

    Reikalavimai

    • Aukštasis išsilavinimas;
    • Būtina sėkminga pardavimų / transporto rinkos/ regiono vadovo užsienio rinkose darbo patirtis;
    • Darbo patirtis Ukrainos rinkoje - privalumas;
    • Labai geras EN ir RU kalbos mokėjimas, ukrainiečių kalbos mokėjimas – privalumas;
    • Galimybė vykti į komandiruotes;
    • Strateginis mąstymas, gebėjimas organizuoti savo ir kitų darbą;
    • Iniciatyvumas, verslumas, greitis ir orientacija į rezultatus.

    Jums siūlome

    • Įdomų, aktyvų ir pilną iššūkių darbą nuolat augančioje įmonių grupėje;
    • Galimybę tobulėti ir realizuoti savo idėjas siekiant įsivardintų tikslų;
    • Finansinius priedus, priklausančius nuo įmonės pasiektų rezultatų.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 613 56 445 arba kristina@emplonet.lt

    HR Manager

    UAB SATCHELPAY

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Personalo valdymas

    Skelbimo ID: SK0010330

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    1400-1700 Eur/ mėn. (Atskaičius mokesčius)

    Apie įmonę

    Our client – UAB SATCHELPAY - is a European electronic money institution with a license covering 31 countries, that was built in order to serve today’s needs for private individuals and international businesses. The company provides one of the largest scopes of transactional operations existing on the market, making this service simpler than ever before.

    Darbo pobūdis

    • Conduct full cycle of recruitment: develop/update job descriptions, source/screen, and recruit candidates by using databases, social media etc.;
    • Update and development of HR policies;
    • Onboarding of new specialists (office and remote), holding reviews after the probation periods, participating in dismissal processes;
    • Take part in ensuring effective internal communication, Regular monitoring of employee satisfaction and involvement, creating KPIs, collecting feedback under semi-annual 360 assessment process, by request, organizing in-house events, b-days, teambuildings;
    • Development and implementation of basic educational training for employees;
    • Search for partners, providers for company’s benefit package;
    • Contribute ordering office goods.

    Reikalavimai

    • Higher education (organizational psychology, psychology, or related programs – advantage);
    • Not less than 2 years of experience in similar HR roles;
    • Knowledge of Lithuania’s Labour Code;
    • Excellent knowledge of English;
    • Excellent interpersonal skills & sincere interest in working with people;
    • Excellent organizational skills, can prioritize workload effectively;
    • Positive and solution-oriented mindset.

    Jums siūlome

    • Interesting and responsible work in the development of business;
    • Opportunity to actively contribute to the formation of company processes and methodologies;
    • Trustworthiness, constant improvement, customer orientation, collaboration and innovation;
    • Self-fulfilment in our positive and result-oriented environment.

    Papildoma informacija

    Confidentiality guaranteed. Only selected candidates to be contacted.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba ieva@emplonet.lt

    Business systems analyst

    UAB Tamro

    Miestas: Kaunas

    Sritis: IT

    Skelbimo ID: SK0010325

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Kaunas

    Atlyginimas

    1500-2000 Eur. Netto

    Apie įmonę

    Emplonet Client Tamro Baltics is a pharmaceutical wholesale and retail company, which operates in all three Baltic States employing a staff of 1200 professionals. In Baltics there are nearly 450 pharmacies that either belong to Tamro group or operate based on partnership agreement under BENU or Aptieka 1 brands. Tamro Baltics is a part of PHOENIX group, which operates in 27 EU countries.

    Darbo pobūdis

    • Collaborate with key stakeholders including internal business customers and external vendors;
    • Gather, evaluate and structure business requirements in IT area;
    • Make reasoned proposals for solutions;
    • Describe business requirements and prepare initial assignments for IT cooperation partners;
    • Participate in analysis, testing and implementation of processes and systems;
    • Create and maintain documentation materials for existing and new systems and processes;
    • Support roll-out of development in collaboration with Development Partners and IT Services.

    Reikalavimai

    • Business-oriented and knowledgeable in business analysis;
    • Detail-oriented, systematic and highly organised;
    • Analytics or IT related experience;
    • Excellent to manage parallel projects;
    • Experienced with MS Office;
    • Experience with various ERP, BI, POS systems ir and advantage.

    Jums siūlome

    • Attractive salary plus variable bonus;
    • Work at Tamro office in Kaunas (shared between office and remote);
    • Personal accident insurance;
    • Pharmacy discount package;
    • Opportunity to participate in job related courses, seminars and conferences;
    • Professional, friendly and supportive colleagues;
    • Opportunity to work within an international environment;
    • Career and professional growth opportunities.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 618 11 967 arba ieva.k@emplonet.lt

    Pardavimų vadybininkas (-ė)

    UAB Emplonet klientė

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Pardavimų vadyba

    Skelbimo ID: SK0010313

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    2000 -3000 Eur/ mėn. (Neaskaičius mokesčių)

    Apie įmonę

    Emplonet klientė – modernius, bei inovatyvius darbo organizavimo metodus, rinkoje patikrintą paslaugų teikimą taikanti įmonė teikia krovinių ekspedijavimo ir logistikos paslaugas. Įmonės siūlomi logistikos sprendimai apima Latviją, Lietuvą, Baltarusiją, Ukrainą ir Suomiją.

    Darbo pobūdis

    • Darbas su naujais klientais: jų pritraukimas visos Lietuvos mastu, poreikio išsiaiškinimas, pavienių/ kompleksinių paslaugų pristatymas ir pardavimas, santykio užmezgimas vizituojant klientus;
    • Darbas su esamais klientais: santykių palaikymas renkant grįžtamąjį ryšį apie teikiamas paslaugas, jų išlaikymas atliepiant lūkesčius peržiūrint bendradarbiavimo sąlygas, gerinant teikiamų paslaugų kokybę;
    • Pasiūlymų ruošimas klientams, derybų vedimas, bendradarbiavimo dokumentacijos sudarymas;
    • Duomenų analizavimas dirbant su MS Office paketu.

    Reikalavimai

    • Aukštasis išsilavinimas;
    • Ne mažesnė nei 2 metų patirtis pardavimų srityje;
    • Puikus kompiuterinis raštingumas;
    • Orientacija į klientą, stiprūs bendravimo ir derybiniai įgūdžiai tinkamai reprezentuojant įmonę ir teikiamas paslaugas;
    • Strateginis, analitinis, aukštus reikalavimus sau keliantis požiūris į darbo rezultatus, bei darbo atlikimo greitį;
    • Prisitaikymas stresinėse, netipinėse, iššūkį keliančiose situacijose;
    • Anglų ar rusų kalbos žinios – privalumas.

    Jums siūlome

    • Draugišką, palaikantį, bendradarbiaujantį kolektyvą, betarpišką bendravimą;
    • Atsakingą darbą, dinamiškus projektus, kurie neleis įsisukti į rutiną;
    • Suartinančią įmonės vidinę kultūrą, renginius, komandinius susibūrimus;
    • Karjeros galimybes.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba ieva@emplonet.lt

    Darbų saugos specialistas (-ė)

    VšĮ Mokymų ir konsultavimo biuras

    Miestas: Klaipėda

    Sritis: Administravimas

    Skelbimo ID: SK0010310

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Klaipėda

    Atlyginimas

    800 Eur/mėn. iki 1500 €/mėn. (atskaičius mokesčius)

    Apie įmonę

    Emplonet klientė - VšĮ "Mokymų ir konsultavimų biuras“- organizacija, kurios pagrindinė misija – suteikti profesionalią pagalbą padedant įgyti kvalifikaciją darbuotojams visose jurisdikcijose, kuriose dirba. Organizacija taip pat konsultuoja įmones bei jų darbuotojus saugos ir sveikatos, civilinės saugos, gaisrinės, saugos, energetikos klausimais ir prie savo komandos šiuo metu kviečia prisijungti darbų saugos specialistą (-ę)!

    Darbo pobūdis

    • Atstovauti darbuotojų saugos ir sveikatos, profesinės sveikatos tarnybas įmonėje;
    • Prižiūrėti ir kontroliuoti darbų saugos būklę įmonėje;
    • Atlikti darbų ir gaisrinės saugos dokumentacijos auditą;
    • Ruošti reikiamą dokumentaciją;
    • Organizuoti profesinės rizikos vertinimą;
    • Konsultuoti įmones darbuotojų sagos ir sveikatos klausimais.

    Reikalavimai

    • Patirtis darbuotojų saugos ir sveikatos srityje – privalumas;
    • Aukštasis išsilavinimas;
    • Vairuotojo pažymėjimas;
    • Profesinės kvalifikacijos pažymėjimai ar sertifikatai-privalumas.

    Jums siūlome

    • Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje ir stabilioje įmonėje;
    • Geras darbo sąlygas bei darbą draugiškame kolektyve;
    • Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 602 66568 arba jolita@emplonet.lt

    Valdybos narių asistentas (-ė)

    AB Lietuvos bankas

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Administravimas

    Skelbimo ID: SK0010288

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    900-1200 €/mėn. į rankas

    Apie įmonę

    Emplonet klientas - Lietuvos bankas - centrinis Lietuvos bankas, kurio misija yra puoselėti šalies pinigų, kredito ir atsiskaitymų sistemų patvarumą ir vientisumą, jų stabilų, patikimą ir efektyvų funkcionavimą, siekiant sudaryti palankias sąlygas optimaliai šalies makroekonominei plėtrai. Šiuo metu Lietuvos bankas prie savo komandos kviečia prisijungti Valdybos narių asistentą (-ę).

    Darbo pobūdis

    • Planuoti ir organizuoti valdybos narių darbotvarkes;
    • Prisidėti organizuojant Valdybos pasitarimus ir informacijos pristatymus Valdybai;
    • Organizuoti Valdybos narių susitikimus tiek su LB tarnautojais, tiek su kitais suinteresuotais asmenimis;
    • Užtikrinti reikalingos informacijos pateikimą Valdybos nariams;
    • Prisidėti rengsiant Valdybos narių, juos lydinčių asmenų įsakymų dėl tarnybinių komandiruočių projektus, spręsti su jų komandiruotėmis susijusius organizacinius klausimus;
    • Kaupti, sisteminti ir valdyti Valdybos narių gaunamos ir siunčiamos dalykinės informacijos srautus, gautą informaciją prioretizuoti ir reziumuoti;
    • Organizuoti informacijos, užduočių pateikimą atsakingiems Banko tarnautojams;
    • Organizuoti Valdybos narių telefoninius pokalbius, tvarkyti Valdybos narių vardu gaunamą korespondenciją (raštu, el. paštu), atsižvelgiant į klausimų svarbą, teikti atsakymus suinteresuotiems asmenims, kad būtų užtikrinta sklandi rašytinė ir žodinė komunikacija tarp Valdybos nario ir suinteresuotų asmenų ar institucijų.

    Reikalavimai

    • Aukštasis universitetinis socialinių arba humanitarinių mokslų krypties išsilavinimas;
    • Teisės aktų, reglamentuojančių Lietuvos banko ir kitų valstybės institucijų ir įstaigų, veiklą, išmanymas;
    • Ne mažesnė kaip dvejų metų administracinio ir/arba organizacinio pobūdžio darbo patirtis;
    • Raštvedybos taisyklių išmanymas;
    • Etiketo ir protokolo išmanymas;
    • Labai geri įgūdžiai dirbant su MS Office programomis;
    • Gebėjimas sklandžiai ir logiškai dėstyti mintis žodžiu ir raštu lietuvių ir anglų kalbomis;
    • Asmeninės savybės: patikimumas, lankstumas, atsparumas stresinėms situacijoms, ypatingai geri laiko planavimo įgūdžiai, gebėjimas efektyviai valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją.

    Jums siūlome

    • Dirbsite su profesionalų komanda – aukščiausios kompetencijos savo srities specialistais Lietuvoje bei ekspertais iš Europos centrinio banko (ECB) ir nacionalinių centrinių bankų (NCB) bei kitų ES institucijų;
    • Turėsite akademinio ir profesinio tobulėjimo galimybes (studijos, mokymai, stažuotės ir karjera ECB ir NCB, Lietuvos banko Asmeninio augimo akademija);
    • Galėsite naudotis lanksčiu darbo laiku ir šiuolaikine darbo aplinka.

    Papildoma informacija

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 694 30 704 arba ingrida.p@emplonet.lt

    Projekto administratorius (-ė)

    UAB Emplonet klientė

    Miestas: Klaipėda

    Sritis: Projektų valdymas

    Skelbimo ID: SK0010278

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Klaipėda

    Atlyginimas

    2000-2200 Eur / mėn į rankas.

    Apie įmonę

    Emplonet klientė - statybinė kompanija priklausanti MarGroup įmonių grupei, kuri vykdo tarptautinius statybos projektus.

    Darbo pobūdis

    • Pagalba projekto vadovui tvarkant projekto dokumentaciją, siekiant sėkmingo jo įgyvendinimo;
    • Projekto dokumentų bei susijusios korespondencijos valdymas, organizavimas, sklaida ir kontrolė tarp padalinių, vadovų bei atsakingų asmenų/institucijų;
    • Sutarčių su užsakovais vykdymo kontrolė iki galutinio apmokėjimo;
    • Nuolatinis projekto eigos informacijos atnaujinimas duomenų valdymo sistemoje;
    • Ataskaitų rengimas apie projekto eigą;
    • Pagalba komandai siekiant sėkmingai ir laiku įgyvendinti projektą.

    Reikalavimai

    • Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
    • Sukaupta mažiausiai 2 metų darbo patirtis projektų valdymo srityje;
    • Geros rusų ir anglų kalbų žinios;
    • Gebėjimas savarankiškai organizuoti savo ir projekto komandos darbą: nusistatyti prioritetus, suplanuoti veiksmus, resursus, valdyti rizikas ir spręsti problemas;
    • Iniciatyvumas, atsakingumas, orientacija į rezultatą;
    • Geri derybų valdymo įgūdžiai, gebėjimas argumentuotai pagrįsti savo poziciją.

    Jums siūlome

    • Dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes;
    • Konkurencingą atlyginimą;
    • Profesinį tobulėjimą;
    • Jaukią darbo vietą miesto centre;
    • Aprūpinimą šiuolaikiškomis darbo priemonėmis.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 613 56 445 arba kristina@emplonet.lt

    Personalo projektų vadovas (-ė)

    UAB Emplonet klientė

    Miestas: Kaunas/Klaipėda

    Sritis: Personalo valdymas

    Skelbimo ID: SK0010271

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Klaipėda / Kaunas

    Atlyginimas

    1700-1900 Eur / mėn atskaičius mokesčius.

    Apie įmonę

    Emplonet klientė - statybinė kompanija priklausanti MarGroup įmonių grupei, kuri vykdo tarptautinius statybos projektus.

    Darbo pobūdis

    • Dalyvavimas projektinėje personalo plėtros veikloje, plėtros politikos formavimas ir įgyvendinimas;
    • Darbuotojų poreikio užtikrinimas iš trečiųjų šalių projektuose;
    • Partnerių, paslaugų teikėjų paieška, derybos dėl paslaugų teikimo, bendradarbiavimo sąlygų, dokumentų rengimas ir administravimas;
    • Personalo atrankų koordinatorių darbo užduočių priskyrimas, darbo krūvio formavimas;
    • Iškeltų tikslų vykdymas ir kokybinių rodiklių pasiekimo užtikrinimas;
    • Rinkos analizė ir alternatyvių metodų paieškos inicijavimas;
    • Ataskaitų rengimas bei rezultatų pristatymas vadovybei;
    • Vadovų komandos konsultavimas HR bei administravimo klausimais.

    Reikalavimai

    • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
    • Labai geros rusų ir anglų kalbų žinios;
    • Vadovaujamo darbo patirtis dirbant su komanda, darbo rinkos išmanymas (darbas su trečiųjų šalių rinkomis – didelis privalumas);
    • Gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus;
    • Gebėjimas organizuoti savo bei komandos darbą, deleguoti užduotis bei užtikrinti jų vykdymą;
    • Puikūs laiko planavimo, komunikaciniai įgūdžiai.

    Jums siūlome

    • Dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes;
    • Konkurencingą atlyginimą;
    • Profesinį tobulėjimą;
    • Jaukią darbo vietą miesto centre;
    • Aprūpinimą šiuolaikiškomis darbo priemonėmis.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 613 56 445 arba kristina@emplonet.lt

    Rinkodaros projektų vadovas (-ė)

    VŠĮ GO Vilnius

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Rinkodara

    Skelbimo ID: SK0010264

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    1100-1400 eur į rankas.

    Apie įmonę

    Emplonet klientė - "GO Vilnius", inovatyvi ir šiuolaikiška miesto plėtros agentūra į savo veržlią komandą Vilniuje kviečia prisijungti ambicingą ir iniciatyvų (-ę) - Rinkodaros projektų vadovą (-ę).

    Darbo pobūdis

    • Kurti ir įgyvendinti Vilniaus rinkodaros strategiją;
    • Įgyvendinti integruotos daugiakanalės rinkodaros projektus bei kampanijas užsienyje ir Lietuvoje;
    • Bendradarbiauti su Lietuvos ir užsienio kūrybos, media planavimo ir skaitmeninės reklamos agentūromis;
    • Planuoti ir valdyti rinkodaros projektų biudžetus;
    • Matuoti ir analizuoti rinkodaros veiksmų efektyvumą.

    Reikalavimai

    • Patirtis įgyvendinant integruotos rinkodaros projektus, kampanijas (pageidautina nuo 2 metų);
    • Aukštasis arba jam prilygstantis išsilavinimas (rinkodaros, komunikacijos srityje – privalumas);
    • Puikios anglų kalbos žinios (B2 arba aukštesniu lygiu).
    • Strateginis mąstymas ir duomenimis paremtas kūrybiškumas;
    • Puikūs projektų planavimo, organizavimo ir valdymo įgūdžiai;
    • Greita reakcija, atkaklumas ir rizikų valdymo įgūdžiai.

    Jums siūlome

    • Tapti vienos kūrybiškiausių organizacijų komandos dalimi;
    • Dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes;
    • Sveikatos draudimą;
    • Mokymus ir kvalifikacijos kėlimą, asmeninį ir profesinį augimą;
    • Šiuolaikišką darbo aplinką.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 682 53 555 arba marija@emplonet.lt