Kokio darbo?

Darbo sritis

Kur?

Miestas arba šalis

Filtrai

Skelbimai

Darbo skelbimai

Rodoma skelbimų: 1 - 10 iš 30

Rūšiuoti pagal:

Tinkamiausias - Data

Aktyvūs filtrai:

    Šalinti visus

    Sritis

    Miestas

    Atlyginimas (per mėn.)

    Įkelkite savo CV – taip pateiksite aplikacijas lengviau ir greičiau, nesvarbu – naudojatės kompiuteriu ar mobiliu įrenginiu

    ISO vadybos sistemų projektų vadovas (-ė) – auditorius (-ė)

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Kokybės vadyba

    Skelbimo ID: SK0004555

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    1100 - 1300 Eur neto + priedų sistema

    Apie įmonę

    Emplonet klientė – tai sertifikavimo, konsultavimo, auditavimo bei mokymų paslaugas teikianti tarptautinė įmonė, siekianti tapti pasauliniu lyderiu visuose sertifikavimo ir mokymo sektoriuose.

    Darbo pobūdis

    • Bendravimas su įmonės klientais, jų konsultavimas ISO vadybos sistemos diegimo ir sertifikavimo klausimais;
    • Ilgalaikių santykių su esamais ar potencialiai būsimais įmonės klientais vystymas;
    • Vykimas į susitikimus su klientais;
    • Reikiamos dokumentacijos rengimas;
    • Vadybos sistemų diegimas;
    • Audito ataskaitų bei kokybės sistemų dokumentų valdymas;
    • Kokybiško ir savalaikio projektų bei kitų užduočių įgyvendinimo užtikrinimas;
    • Techninis darbas su ISO.

    Reikalavimai

    • Aukštasis išsilavinimas (kokybės vadybos - didelis privalumas);
    • ISO vadybos sistemos diegimo ir sertifikavimo procesų išmanymas bei auditavimo patirtis;
    • Puikūs bendravimo įgūdžiai;
    • Gebėjimas savarankiškai planuoti ir organizuoti darbus, efektyviai spręsti iškilusias problemas;
    • Geros anglų kalbos žinios tiek žodžiu, tiek raštu, rusų kalba privalumas;
    • Vairuotojo pažymėjimas bei (pageidautina) nuosavas automobilis.

    Jums siūlome

    • Komandos narių - sertifikavimo profesionalų žinias bei patirtį;
    • Konkurencingą, nuo darbo rezultatų priklausantį darbo užmokestį;
    • Galimybę sertifikuotis kokybės vadybos sistemų auditavime ir tapti vadybos sistemų auditoriumi;
    • Nuolatinį profesinį įgūdžių tobulinimą bei karjeros perspektyvas sparčiai besivystančioje įmonėje;
    • Sprendimų priėmimo laisvę savarankiškai valdant bei vystant projektus.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: 8 682 53 555 arba mege@emplonet.lt

    Executive assistant

    Ingleby Lithuania Agro UAB

    Miestas: Runeikiai

    Sritis: Administravimas

    Skelbimo ID: SK0004475

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Runeikiai village (close to Pagiriai), Kėdainiai region

    Atlyginimas

    1000 Eur - 1400 Eur (NETO)

    Apie įmonę

    Ingleby Farms & Forests is one of the leading agricultural companies in the production of high-quality food through sustainable agriculture. We are long-term owners of land, managing pasture, arable and mixed farms in 9 countries across 4 continents.
    The daily operation is run by our farm managers, who know hands-on how our farms are best managed. We are passionate about farming and we continuously focus on becoming better farmers.

    Ingleby Lithuania Agro UAB (Ingleby) is one of the most modern farms located in the central Lithuania and manages more than 2,800 ha of owned and leased land, where we grow wheat, sugar beets, barley, beans, clovers, different grass seeds and we do have more plans for diversification.
    Ingleby Lithuania Agro UAB farm is located in Runeikiai village (close to Pagiriai), Kėdainiai region, about 1 hour drive from Vilnius and 45 min drive from Kaunas, 30 min from Kėdainiai and Ukmergė.

    In our international team we have 18 permanent employees – 3 in administration and finance department and 15 in production team.
    More about Ingleby Farms & Forests – https://inglebyfarms.com

    Darbo pobūdis

    • Management and distribution of Ingleby documentation and correspondence: preparation of letters, orders, administration, filing and archiving of contracts and other internal documents
    • Assistance to managers in organizing work (organization of business travels, meetings, preparation of reports, etc.)
    • Meeting Ingleby guests, coordinating and arranging travel details for incoming guests (coordinating of pick-up at the air-port, transport, accommodation, meals, etc.)
    • Administration of Ingleby insurance policies (concluding, renewal, extension, etc.)
    • Keeping track of working tools distributed to the employees
    • Administration of land lease agreements
    • Inventory of owned and leased land plots
    • Ensuring the smooth operation of Ingleby, assisting employees with day-to-day administrative and organizational issues
    • Participation in preparation of Ingleby events
    • Assisting the manager and performing other administrative tasks

    Reikalavimai

    • Experience of at least 1 year on a similar position
    • Good understanding of Lithuanian clerical requirements
    • Strong knowledge of MS Office package
    • English – advanced, it’s a must!
    • Ability to communicate effective at all levels, great organizational skills
    • Responsibility, self-discipline, accuracy, capability to meet the deadlines
    • Strong commitment towards delivering results
    • Willing to learn new things, improve current skills, meet new people and travel abroad
    • B category driving license
    • Accounting knowledge would be a great advantage

    Jums siūlome

    • Competitive salary package
    • Access to various training programs
    • Flexible working environment within a dynamic team
    • A well-organized company with Scandinavian background

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 811 675 arba violeta@emplonet.lt

    Galandimo – šlifavimo staklių operatorius (-ė)

    UAB "Leuko įrankių servisas"

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Inžinerija/mechanika

    Skelbimo ID: SK0004471

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Ukmergės g. 281, Vilnius

    Atlyginimas

    650 - 1200 EUR netto (priklauso nuo patirties ir kvalifikacijos)

    Apie įmonę

    Mūsų klientas UAB „Leuko įrankių servisas“ – vienos didžiausių medienos apdirbimo bei pramoninės įrangos platintojų Lietuvos, Latvijos bei Baltarusijos rinkose įmonių dalis.

    Darbo pobūdis

    Darbas su programinėmis ir universaliomis galandimo – šlifavimo staklėmis

    Reikalavimai

    - Inžinerinio pobūdžio išsilavinimas (privalumas), techninių žinių turėjimas ir praktika jas taikant;
    - Darbo patirtis su inžinerija susijusiose srityse arba patirtis medienos apdirbimo pramonėje (privalumas);
    - Kompiuterinis raštingumas;
    - Noras mokytis, atidumas, sąžiningumas, imlumas naujovėms.

    Jums siūlome

    - Galimybę dirbti bei tobulėti stabilioje ir augančioje įmonėje;
    - Puikią terpę mokytis, ugdyti savo techninius įgūdžius;
    - Karjeros galimybes;

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: 869 430 704 arba sandra@emplonet.lt

    Regional Buyer

    UAB Agropro

    Miestas: Kaunas

    Sritis: Pirkimai/tiekimas

    Skelbimo ID: SK0004454

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Jovaru str. 3, Voškoniai Village, LT-54342 Kaunas District, Lithuania

    Atlyginimas

    1500 Eur - 2000 Eur (NETO)

    Apie įmonę

    UAB Emplonet - a personnel selection and temporary recruitment company providing services on both Lithuanian and foreign markets.

    Our Client - Agropro is the largest producer, processor and supplier of organic hemp and it’s products in Europe.

    Darbo pobūdis

    • Utilize ERP System to perform PO issuance and create/maintain key data such as outline agreements, supplier contracts, info records, and source lists
    • Ensure negotiated prices and contracts are maintained
    • Analysis of markets through gathering and evaluation of market information to generate, adjust, recommend, and initiative purchasing strategies that help achieve optimal purchasing decisions, investigate price trends, market behavior and other relevant market trends
    • Execution of agreed upon purchasing strategies, input into external and internal negotiations
    • Understand and work within the procurement toolbox of IT enablers to generate reporting, record savings, evaluate suppliers and facilitate e-bidding, other tools as developed
    • Knowledge of local vendors
    • Manage regional RFP process
    • Identify and develop suppliers and recommend their approval
    • Other duties as requested by Manager

    Reikalavimai

    • SCMA or equivalent training, 3-5 years Purchasing experience or related fields with a high degree of customer interface
    • Proven negotiation skills
    • Knowledge of Receiving and Inventory Management
    • Strong verbal and written communication skills; rapid understanding of complex structures
    • Competency in using Microsoft Office Suite required, particularly Excel
    • Ability to multi task in a fast-paced plant environment
    • Proven team work and problem-solving skills
    • Self motivated contributor with the ability to work independently through managed objectives
    • Comfortable with high-volume, processing role
    • Ability to work with various IT tools and platforms
    • Knowledge of Production Procurement
    • Knowledge of accounting principles
    • Willingness to travel to Aurora suppliers and plant locations, industry conferences and other events as required
    • Knowledge of HEMP would be a plus
    • Agricultural background also a plus
    • Ability to speak and work in English

    Jums siūlome

    • Competitive salary
    • Excellent work conditions and possibility to work in a company, which is guided by international management standards
    • Challenging opportunities and professional development
    • Working in an international global company
    • Dynamic and professional team

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 811 675 arba violeta@emplonet.lt

    Sales assistant

    Miestas: Kaunas

    Sritis: Pardavimų vadyba

    Skelbimo ID: SK0004444

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Jovaru str. 3, Voškoniai Village, Kaunas District, Lithuania

    Atlyginimas

    900 Eur - 1200 Eur (NETO)

    Apie įmonę

    UAB Emplonet - a personnel selection and temporary recruitment company providing services on both Lithuanian and foreign markets.

    Our Client - Agropro is the largest producer, processor and supplier of organic hemp and it’s products in Europe.

    At the moment we are looking for a new team member. Would you like to be a new SALES ASSISTAN?

    Darbo pobūdis

    • Provide any necessary data or reports to the sales team;
    • Make sure that sales persons are on track with sales goals;
    • Deal with any customer queries, complaints and resolve issues;
    • Review pending orders and specific customers requests to ensure excellent customer service;
    • Customers payments control;
    • Coordinate quality control documentation and other paperwork associated with processing orders;
    • Manage and build relationships with 3rd party freight providers to ensure on-time deliveries and lowcost rates.

    Reikalavimai

    • Teamwork and motivational skills;
    • Good organisational skills, quick response to any clients queries/claims;
    • An advantage to have experience in sales field;
    • Good written and verbal English;
    • Accuracy and attention to detail;
    • Ability to multitask and switch focus quickly;
    • Computer skills (Microsoft Office).

    Jums siūlome

    • Competitive salary;
    • Excellent work conditions and possibility to work in a company, which is guided by international management standards;
    • Challenging opportunities and professional development;
    • Working in an international global company;
    • Dynamic and professional team.

    Papildoma informacija

    Confidentiality is guaranteed

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 356 445 arba kristina@emplonet.lt

    Vyr. kokybės vadybininkas (-ė)

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Kokybės vadyba

    Skelbimo ID: SK0004438

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    Nuo 700 € (Neto). Priklauso nuo kompetencijų.

    Apie įmonę

    Emplonet - visada šalia esantis Jūsų partneris. Emplonet teikia aukščiausios kokybės personalo atrankos paslaugas, padedančias kurti ilgalaikius santykius, skatinančius verslo augimą bei įvairių sričių specialistų tobulėjimą.

    Emplonet klientas – daugiau kaip 10 metų Lietuvos rinkoje sėkmingai veikianti bendrovė, teikianti visas patalpų valymo ir teritorijos priežiūros paslaugas. Tai pirmaujanti įmonė, puikiai žinoma kaip savo srities ekspertė visoje Lietuvoje.

    Darbo pobūdis

    Šioje pozicijoje Jūs:
    • Vykdysite atliekamų valymo paslaugų kokybės kontrolę ir prižiūrėsite priskirtus objektus;
    • Dirbsite su valymo personalo komanda – vykdysite atranką, apmokysite ir užtikrinsite atliekamų darbų kokybę;
    • Bendrausite su klientais visais valymo ir paslaugų kokybės klausimas;
    • Rūpinsitės valymo priemonių užsakymu.

    Reikalavimai

    Tikimės, kad:
    • Turite panašaus darbo valymo paslaugų srityje patirties (didelis privalumas);
    • Gebate paskirstyti užduotis ir organizuoti komandos darbus;
    • Esate lengvai bendraujanti ir turinti greitą reakciją asmenybė;
    • Laisvai bendraujate rusų kalba;
    • Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
    • Esate savo laiką mėgstantis planuoti žmogus, gebantis sėkmingai pasiekti tikslus net esant stresinėms situacijoms, lyjant lietui ar neišgėrus puodelio kavos!

    Jums siūlome

    Būsimam kolegai siūlome:
    • Galimybę savarankiškai ir lanksčiai dėliotis savo darbo grafiką;
    • Tobulėjimo ir karjeros galimybes sparčiai besiplečiančioje įmonėje;
    • Įvairiapusišką, dinamišką darbą savo srities profesionalų komandoje;
    • Palaikančią ir tobulėjimą skatinančią aplinką;
    • Sklandžią įvedimo programą naujam darbuotojui;

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 811 675 arba violeta@emplonet.lt

    Inžinierius (-ė) – Konstruktorius (-ė)

    UAB Econdo Production

    Miestas: Gargždai

    Sritis: Inžinerija

    Skelbimo ID: SK0004433

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Gargždai

    Darbo terminas

    Neterminuota sutartis

    Atlyginimas

    Nuo 900 Neto

    Apie įmonę

    Mūsų klientas - UAB „Econdo Production“ įkurta 2007 m. Gargžduose. Pagrindinė bendrovės valdytoja – Norvegijos įmonė „Rebelio AS“.
    Svarbiausia „Econdo Production“ veiklos kryptis – surenkamų skydinių namų gamyba. Gaminama tiek nedideli poilsiniai nameliai, tiek įvairaus dydžio gyvenamieji namai ar kotedžai šeimoms, daugiabučiai gyvenamieji namai, viešbučiai, sveikatinimo įstaigos, pramogų kompleksai, mokyklos ar kitų pastatų elementai.

    Darbo pobūdis

    Skydinių – karkasinių namų projektavimas;
    Darbas SEMA EXPERIENCE programa;
    Konstrukcinių sprendimų parengimas;
    Specifikacijų, techninės dokumentacijos, gamybinių brėžinių rengimas;
    Darbas komandoje;

    Reikalavimai

    Inžinerinis išsilavinimas;
    Geri 2D, 3D modeliavimo įgūdžiai;
    Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
    Organizaciniai gebėjimai, kruopštumas, atsakingumas;
    Orientacija į rezultatą.

    Privalumai

    Mokėjimas dirbti SEMA EXPIERENCE arba REVIT PROGRAMOMIS;
    Patirtis medinių konstrukcijų konstravimo srityje;
    Anglų k. mokėjimas;

    Jums siūlome

    Įdomų ir atsakingą darbą;
    Visas soc. garantijas;
    Laiku mokamą atlyginimą;
    Šiuolaikiškas darbo sąlygas;

    Papildoma informacija

    Darbo grafikas I-V;

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 686 05553 arba info@emplonet.lt

    Pardavimų vadybininkas (-ė) (B2B)

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Pardavimų vadyba

    Skelbimo ID: SK0004377

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    nuo 750 Eur neto + priedai, priklausantys nuo rezultatų

    Apie įmonę

    Mūsų klientas – jauna profesionalų komanda, teikianti inovatyvius personalo paieškos sprendimus. Jei nebijai iššūkių, dinamiškos darbo aplinkos, nori prisidėti prie modernaus verslo vystymo – siųsk savo gyvenimo aprašymą ir ženk pirmąjį žingsnį naujų karjeros galimybių kelyje.

    Darbo pobūdis

    - Naujų verslo klientų pritraukimas
    - Įmonės siūlomo produkto/personalo paieškos sprendimo pardavimas
    - Potencialių klientų užklausų valdymas
    - Esamų klientų valdymas
    - Kitų vadovų paskirtų užduočių vykdymas

    Reikalavimai

    - Patirtis B2B klientų pritraukime
    - Patirtis vykdant „šaltus“ skambučius
    - HR sektoriuje vykstančių procesų išmanymas
    - Geri anglų kalbos įgūdžiai
    - Drąsa, iniciatyvumas, orientacija į rezultatą
    - Noras prisijungti prie ambicingos, inovatyvius personalo paieškos sprendimus teikiančios komandos

    Jums siūlome

    - Įdomų, dinamišką darbą jaunoje bei ambicingoje komandoje
    - Karjeros augimo galimybes
    - Modernų ofisą Vilniaus centre
    - Lankstų darbo grafiką
    - Fiksuotą darbo užmokestį + nuo rezultatų priklausančius, lubų neturinčius priedus
    - Laisvę iniciatyvumui, naujoms idėjoms
    - Galimybę prisidėti prie inovatyvios įmonės augimo

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: 862 072 848 arba Ingrida@emplonet.lt

    Turto vertintojo asistentas (-ė)

    Miestas: Klaipėda

    Sritis: Nekilnojamasis turtas

    Skelbimo ID: SK0004367

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Klaipėda

    Atlyginimas

    Nuo 555 € (Bruto). Priklauso nuo kompetencijų.

    Apie įmonę

    Emplonet - visada šalia esantis Jūsų partneris. Emplonet teikia aukščiausios kokybės personalo atrankos paslaugas, padedančias kurti ilgalaikius santykius, skatinančius verslo augimą bei įvairių sričių specialistų tobulėjimą.

    Emplonet klientas – UAB MARLEKSA viena didžiausią patirtį turinčių turto ir verslo vertinimo kompanijų visoje Lietuvoje, sėkmingai veikianti jau daugiau nei 20 metų. Ši darniai veikianti turto vertintojų komanda kviečia prisijungti turto vertintojo asistentą (-ę).

    Darbo pobūdis

    • Turto vertinimas ir ataskaitų ruošimas;
    • Vertinamo turto apžiūra;
    • Turto vertės skaičiavimas;
    • Duomenų kaupimas;
    • Rinkos analizavimas;
    • Bendradarbiavimas ir pagalba turto vertintojams kasdienėje veikloje.

    Reikalavimai

    Tikimės, kad:
    • Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (pageidautina techninė/ekonominė kryptis);
    • Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office);
    • Atsakingai žiūrite į savo profesinę ateitį ir ją siejate su turto vertinimo sritimi;
    • Esate tikslus, kruopštus ir greitai reaguojate dinamiškose situacijose;
    • Turite vairuotojo pažymėjimą;
    • Turto vertintojo asistento (-ės) pažymėjimas – privalumas.

    Jums siūlome

    • Palaikančius kolegas ir sklandų įvedimo procesą;
    • Pagalbą ruošiantis kvalifikacijos egzaminams;
    • Turto vertintojo karjeros perspektyvas;
    • Darbą draugiškoje profesionalų komandoje.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 811 675 arba violeta@emplonet.lt

    Front End Developer

    Metasite Business Solutions

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Informacinės technologijos

    Skelbimo ID: SK0004300

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Gedimino pr. 5, Vilnius

    Atlyginimas

    From 1500 Eur NETO depends on competencies

    Apie įmonę

    Our Client does bespoke applications and platforms design, engineering, integration and support for leading UK, Western and Northern European financial services and telecommunications clients.

    Darbo pobūdis

    - Implementing and maintaining comprehensive front-end solutions defined by project goals and technical requirements;
    - Producing high-quality code to our financial, telco and other clients;
    - Working within the team of developers, designers, QA engineers and Team Lead on developing new projects and maintaining the existing ones (average length of a project being up to 6 months);
    - Staying up-to-date on emerging technologies.

    Reikalavimai

    - 1+ years of experience in implementing interactive user interfaces;
    - Knowledge of HTML5/CSS3/Javascript;
    - Proficient understanding of client-side scripting and frameworks (at least 1 year experience with React or Angular);
    - Positive attitude to testing and delivering quality software;
    - Experience in solving cross-browser compatibility issues;
    - Verbal and written fluency in English and Lithuanian.

    We expect you to be attentive to details, trustworthy, flexible and proactive and have great communication skills.

    Jums siūlome

    - Growth and professional development opportunities by working for our international clients;
    - Inspirational and skilled colleagues willing to help and advise;
    - Very good salary;
    - Annual budget for professional trainings or conferences;
    - Offices in the heart of Vilnius and London;
    - Great company culture, flexible working hours and vacation policies, gaming corner, team parties and other fun events.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: 861 811 967 arba nerijus@emplonet.lt