Kokio darbo?

Darbo sritis

Kur?

Miestas arba šalis

Filtrai

Skelbimai

Darbo skelbimai

Rodoma skelbimų: 1 - 10 iš 16

Rūšiuoti pagal:

Tinkamiausias - Data

Aktyvūs filtrai:

    Šalinti visus

    Sritis

    Miestas

    Atlyginimas (per mėn.)

    Įkelkite savo CV – taip pateiksite paraiškas lengviau ir greičiau, nesvarbu – naudojatės kompiuteriu ar mobiliuoju įrenginiu.

    Viešųjų pirkimų specialistas (-ė)/ Viešųjų pirkimų teisininkas (-ė)

    Miestas: Vilnius

    Sritis:

    Skelbimo ID: SK0007098

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    1200-1300 Eur neto

    Apie įmonę

    Mūsų klientė - vieninga, ambicinga, kūrybiška ir iniciatyvi turizmo ir verslo sektoriaus organizacija.

    Darbo pobūdis

    - Rengti agentūros prekių, paslaugų bei darbų pirkimų metinį planą;
    - Ruošti pirkimo inicijavimui reikalingus dokumentus;
    - Rengti viešojo pirkimo sąlygas ir vykdyti procedūras;
    - Konsultuoti ir teikti pagalbą kitų skyrių darbuotojams rengiant viešųjų pirkimų dokumentus;
    - Vykdyti rinkos analizę ir vertinti pateiktus pasiūlymus;
    - Derinti sutarties sąlygas;
    - Užtikrinti viešųjų pirkimų komisijos darbą;
    - Administruoti Go Vilnius paskyrą centrinėje viešųjų pirkimų sistemoje (CVP IS);
    - Vykdyti pirkimų proceso dokumentavimą.

    Reikalavimai

    - Aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas, pageidautina teisės srityje;
    - Susipažinimas su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešuosius pirkimus, sutarčių teisę;
    - Raštvedybos ir dokumentų rengimo taisyklių išmanymas;
    - Gebėjimas rengti dokumentų projektus viešųjų pirkimų vykdymo klausimais, viešųjų pirkimų procedūrų išmanymas;
    - Mokėjimas dirbti Microsoft Office programomis;
    - Ne mažiau nei 1 metų patirtis viešųjų pirkimų srityje;
    - Sklandus minčių dėstymas raštu ir žodžiu;
    - Bendravimas ir bendradarbiavimas, darbas komandoje;
    - Mokėjimas kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
    - Puikūs planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
    - Geras anglų kalbos mokėjimas.

    Privalumai

    - Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą ambicingų ir svarbių projektų įgyvendinime
    - Mokymus ir kvalifikacijos kėlimą, asmeninį ir profesinį augimą
    - Saviraiškos galimybes
    - Patogią darbo vietą šiuolaikiškame biure pačiame miesto centre
    - Galimybę derinti darbą biure ir namuose.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 682 53 555 arba mege@emplonet.lt

    Verslo skyriaus vadovas (-ė)

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Vadovavimas/valdymas

    Skelbimo ID: SK0007046

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    1800-2000 Eur neto

    Apie įmonę

    Mūsų klientė - vieninga, ambicinga, kūrybiška ir iniciatyvi turizmo ir verslo sektoriaus organizacija.

    Darbo pobūdis

    - Planuoti ir organizuoti verslo skyriaus veiklą;
    - Valdyti skyriaus biudžetą;
    - Efektyviai naudoti žmogiškuosius, finansinius ir nefinansinius organizacijos resursus organizacijos tikslams siekti;
    - Bendradarbiauti su verslo, mokslo ir savivaldos institucijomis, siekiant užtikrinti sklandžią komunikaciją tarp partnerių ir skirtingų suinteresuotų šalių;
    - Dirbti su investicinės ir verslo aplinkos gerinimo projektais Vilniuje;
    - Inicijuoti, planuoti ir sėkmingai įgyvendinti investicinius projektus miestiečių ir verslo subjektų gerovei didinti;
    - Sėkmingai identifikuoti partnerių poreikius, derinti skirtingų šalių interesus siekiant visapusiškos naudos.

    Reikalavimai

    - Aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
    - Ne mažesnė kaip 2 metų vadovaujančio darbo patirtis;
    - Sklandi komunikacija žodžiu ir raštu lietuvių bei anglų kalbomis;
    - Gebėjimas pristatyti savo idėjas, atstovauti ir derinti skirtingus interesus, geri diplomatiniai įgūdžiai;
    - Platus ir struktūruotas mąstymas, atkaklumas, iniciatyvumas ir orientacija į rezultatą;
    - Mokėjimas valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, apibrėžti problemas ir numatyti jų sprendimo būdus, iškelti tikslus ir uždavinius;
    - Gebėjimas dirbti savarankiškai, deleguoti užduotis ir motyvuoti komandą.

    Jums siūlome

    - Tiesioginį darbą su investicinės ir verslo aplinkos vystymu ir infrastruktūra Vilniuje;
    - Galimybę įgyvendinti ambicingus ir miestui svarbius projektus;
    - Dinamiką ir saviraiškos galimybes tarpdisciplininėje veikloje;
    - Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą ambicingų ir svarbių projektų įgyvendinime;
    - Draugišką atmosferą vienoje iš kūrybiškiausių organizacijų;
    - Mokymus ir kvalifikacijos kėlimą, asmeninį ir profesinį augimą;
    - Saviraiškos galimybes;
    - Patogią darbo vietą šiuolaikiškame biure pačiame miesto centre;
    - Galimybę derinti darbą biure bei namuose.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 682 53 555 arba mege@emplonet.lt

    Administracijos vadovas (-ė)

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Vadovavimas/valdymas

    Skelbimo ID: SK0007043

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    1800-2000 Eur neto

    Apie įmonę

    Mūsų klientė - vieninga, ambicinga, kūrybiška ir iniciatyvi turizmo ir verslo sektoriaus organizacija.

    Darbo pobūdis

    - Planuoti ir organizuoti administracijos skyriaus veiklą;
    - Kontroliuoti viešųjų pirkimų organizavimą;
    - Peržiūrėti, tobulinti esamus ir kurti naujus procesus, siekiant užtikrinti tinkamą aplinką darbuotojams bei efektyvią organizacijos veiklą;
    - Valdyti organizacijos biudžetą;
    - Organizuoti žmogiškųjų išteklių veiklą (atlikti darbuotojų paiešką ir atranką, vykdyti personalo administracinius darbus, organizuoti įstaigos veiklos vertinimą, motyvacinės sistemos diegimą bei priežiūrą);
    - Užtikrinti vidinę komunikaciją, organizuoti vidinius renginius;
    - Nuolat ieškoti, siūlyti ir diegti sprendimus, skirtus efektyvesniai organizacijos veiklai.

    Reikalavimai

    - Aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
    - Ne mažesnė kaip 2 metų vadovaujančio darbo patirtis;
    - Procesų tobulinimo ir projektų valdymo metodikų ir įrankių išmanymas;
    - Mokėjimas valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, apibrėžti problemas ir numatyti jų sprendimo būdus, iškelti tikslus ir uždavinius;
    - Sklandus minčių žodžiu ir raštu dėstymas, dokumentų tvarkymo ir pagrindinių teisės aktų taikymo išmanymas;
    - LR darbo kodekso išmanymas ir gebėjimas jį taikyti praktiškai;
    - Gebėjimas dirbti savarankiškai, deleguoti užduotis ir motyvuoti komandą.

    Jums siūlome

    - Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą ambicingų ir svarbių projektų įgyvendinime;
    - Draugišką atmosferą vienoje iš kūrybiškiausių organizacijų;
    - Mokymus ir kvalifikacijos kėlimą, asmeninį ir profesinį augimą;
    - Saviraiškos galimybes;
    - Patogią darbo vietą šiuolaikiškame biure pačiame miesto centre;
    - Galimybę derinti darbą biure ir namuose.

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 682 53 555 arba mege@emplonet.lt

    OFFICE AND HR ADMINISTRATOR

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Administrative work

    Skelbimo ID: SK0006990

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    from 900 eur/month neto

    Apie įmonę

    Our Client – is a group of companies that manage and invest in timber and bio-energy industry. They deliver prefabricated wooden building solutions whilst providing exceptional customer-oriented service.

    Darbo pobūdis

    ● Ensuring highest-quality office experience
    ● Nurturing a positive working environment
    ● Managing day-to-day office operations; overseeing and coordinating overall office
    activities and providing administrative support to the executive leadership
    ● Managing relationship with facilities management; coordinating office maintenance
    and support needs
    ● Coordinating all efforts related to recruitment, onboarding, and termination of full-time, part-time and temporary employees
    ● Structuring, analyzing and reporting information about employees
    ● Administering HR policies, procedures, workflows and periodic updates to employee handbook
    ● Information flow and correspondence management
    ● Assisting in planning and arranging events
    ● Addressing employee needs, challenges or other inquiries

    Reikalavimai

    ● Experience in working with operational or administrative tasks (HR administration would be an advantage)
    ● Good time management and prioritization skills
    ● Passion for helping people
    ● Positive can-do attitude and good communication skills
    ● Problem assessment and problem solving skills
    ● Good MS Office skills
    ● Fluent in English (both spoken and written)
    ● Strong attention to detail and accuracy

    Jums siūlome

    ● An inspiring working culture that values high standards
    ● Professional development (mentorship from experienced pros, dedicated budget
    for training courses)
    ● Flexible working hours (work from home possibility)
    ● Young, friendly,"family type", multicultural team mates
    ● Modern office space
    ● Really epic and fun team building activities
    ● Other perks: snacks, team lunches, birthday presents, gym and much more

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 686 05 553 arba info@emplonet.lt

    ADMINISTRATORĖ (-IUS)

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Administravimas

    Skelbimo ID: SK0006987

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    nuo 800 eur/mėn. neto

    Apie įmonę

    Mūsų klientas - unikalus kelionių organizatorius teikiantis išskirtines turizmo ir svetingumo paslaugas verslo ir VIP klientams.

    Darbo pobūdis

    • Biuro veiklos ir bendros tvarkos organizavimas, palaikymas
    • Biuro aprūpinimas darbo priemonėmis
    • Korespondencijos ir dokumentacijos rengimas, tvarkymas, skambučių ir el. laiškų srautų valdymas
    • Administracinio bei organizacinio pobūdžio pagalba įmonės darbuotojams, vadovui kasdieniniuose darbuose

    Reikalavimai

    • Nepriekaištinga lietuvių kalba tiek žodžiu, tiek raštu
    • Puikūs anglų kalbos įgūdžiai tiek žodžiu, tiek raštu (ne žemesnis, nei B2 lygis)
    • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)
    • Puikus raštvedybos išmanymas
    • Puikūs planavimo ir prioritetų nustatymo gebėjimai
    • Patirtis dirbant greitai besikeičiančioje aplinkoje
    • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas

    Jums siūlome

    • Puikias sąlygas pritaikyti savo kompetenciją bei įgyti vertingos patirties
    • Profesionalią ir draugišką aplinką
    • Bendradarbiaujantį požiūrį ir pasitikėjimą

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 686 05 553 arba info@emplonet.lt

    PARDAVIMŲ VADYBININKAS (-Ė)

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Pardavimų vadyba

    Skelbimo ID: SK0006969

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    nuo 1000 eur/mėn. neto

    Apie įmonę

    Mūsų klientas – jau dvidešimt metų Lietuvos rinkoje sėkmingai dirbanti įmonė, kuri užsiima didmenine ir mažmenine įrankių prekyba.

    Darbo pobūdis

    • Darbas su esamais klientais, aktyvi klientų paieška, užsimezgusių santykių vystymas
    • Pardavimų procesų organizavimas
    • Įrankių pardavimas gamybos, remonto ir statybos įmonėms
    • Pardavimų strategijos vystymas bei įgyvendinimas

    Reikalavimai

    • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas
    • Sėkminga pardavimų vadybininko darbo patirtis panašioje srityje (bent 2 metai)
    • Puikūs derybiniai ir bendradarbiavimo įgūdžiai
    • Anglų kalbos žinios
    • Gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje
    • Analitinis mąstymas
    • Orientacija į rezultatą
    • Gebėjimas persiorientuoti ir veikti neapibrėžtose situacijose
    • Nepriekaištingi komunikavimo sugebėjimai (žodžiu bei raštu)
    • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas

    Jums siūlome

    • Atsakingą ir dinamišką darbą profesionaliame kolektyve
    • Galimybę dirbti su rinkoje lyderiaujančiais produktais
    • Karjeros galimybes
    • Tarnybinį automobilį

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 686 05 553 arba info@emplonet.lt

    AUTOMOBILIŲ PARUOŠĖJAS (-A) – DAŽYTOJAS (-A) (Terminuota sutartis)

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Pramonė/gamyba

    Išsaugoti

    Galioti liko: 3 d.

    Skelbimo ID: SK0006961

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    1700 Eur /mėn. bruto

    Apie įmonę

    Mūsų klientė - UAB „Volvo Lietuva“, atstovaujanti „Volvo Group Trucks“ interesus šalyje, yra atsakinga už „Volvo Trucks“ ir „Renault Trucks“ sunkvežimių pardavimą, serviso paslaugų teikimą ir rinkodaros veiklą. Vilniuje, Kaune, Šiauliuose ir Klaipėdoje įsikūrusiuose centruose siūlo kompleksinius transporto sprendimus profesionaliems vežėjams, gabenantiems krovinius lengvaisiais komerciniais automobiliais, vidutinio svorio bei sunkiasvoriais sunkvežimiais.

    Darbo pobūdis

    Sunkvežimių kabinų, apdailos detalių, rėmų paruošimas dažymui ir dažymas;
    Nesudėtingi plastikinių ir metalinių sunkvežimių apdailos
    detalių remonto darbai.

    Reikalavimai

    Automobilių paruošėjo-dažytojo kvalifikacija ir darbo patirtis;
    Sunkvežimio sandaros ir funkcionalumo išmanymas;
    Techninis išsilavinimas;
    Savarankiškumas, iniciatyvumas, kruopštumas, atsakingumas, sąžiningumas, noras tobulėti;
    Geras lietuvių kalbos mokėjimas, anglų ir/ar rusų kalbų pagrindai;
    Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
    Vairuotojo pažymėjimas.

    Jums siūlome

    Dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje;
    Nuolatines asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
    Darbą draugiškame kolektyve ir kolegų paramą.

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Garantuojame konfidencialumą.
    www.volvotrucks.lt/lt-lt/tools/privacy/privatumas-darbinimo-procese.html

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba ieva@emplonet.lt

    Administratorė (-ius) dantų protezų gamybos laboratorijoje

    Miestas:

    Sritis:

    Išsaugoti

    Galioti liko: 5 d.

    Skelbimo ID: SK0006883

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Atlyginimas

    nuo 1100 eur/mėn. neto

    Apie įmonę

    Mūsų klientas – pažangi ir inovatyvi dantų protezų gamybos laboratorija, atstovaujanti žymiausius pasaulio gamintojus.

    Darbo pobūdis

    • Laboratorijos priimamų užsakymų gamybai registravimas, pirminis gamybos etapų planavimas kompiuterine administravimo programa
    • Užsakymų įvykdymo koordinavimas (užsakymų koordinavimas gamybos etapuose laboratorijoje, logistikos klientui ir iš kliento organizavimas)
    • Nuolatinis ryšių palaikymas ir konsultacijos esamiems klientams
    • Pagalba vadovui kasdieniuose darbuose
    • Savalaikis gamybai reikalingų medžiagų, detalių užsakymas ir ryšių palaikymas su tiekėjais
    • Savalaikis veiklos ataskaitų ruošimas
    • Įmonės dokumentacijos ir korespondencijos tvarkymas

    Reikalavimai

    • Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas vadybos, administravimo, medicinos srityje
    • Sėkminga panašaus darbo patirtis
    • Gebėjimas dirbti fast-paced environment aplinkoje, savarankiškumas, iniciatyvumas, atsakingumas, sąžiningumas, kūrybiškumas ir noras tobulėti
    • Gebėjimas valdyti didelius informacijos srautus, juos analizuoti ir apibendrinti
    • Gebėjimas persiorientuoti ir veikti neapibrėžtose situacijose
    • Orientacija į rezultatą
    • Puikios raštvedybos žinios
    • Nepriekaištingi komunikavimo įgūdžiai (žodžiu bei raštu)
    • Puikios anglų kalbos žinios (rusų kalbos žinios – privalumas)
    • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas

    Jums siūlome

    • Atsakingą ir dinamišką darbą profesionaliame kolektyve
    • Galimybę laisvai realizuoti savo idėjas, kuriant ir inicijuojant pokyčius
    • Nuolatines asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes
    • Draugišką kolektyvą ir įkvepiančią darbo aplinką

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 686 05 553 arba info@emplonet.lt

    Marketing Manager

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Marketingas/reklama

    Skelbimo ID: SK0006870

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Atlyginimas

    From 1200 EUR Netto

    Apie įmonę

    Our client – European electronic money institution with a license covering 31 countries, that was built in order to serve today’s needs for private individuals and international businesses. The company provides one of the largest scopes of transactional operations existing on the market, making this service simpler than ever before.

    Darbo pobūdis

    - Create and execute a digital marketing strategy to generate sales leads
    - Optimize conversion costs and manage the budget
    - Increase brand awareness by effectively managing online brand campaigns
    - Develop landing pages and other promo materials to support all marketing campaigns and initiatives
    - Build and manage the company's social media profiles and presence (Facebook, LinkedIn)
    - Create a content strategy and coordinate content creators' work
    - Optimize and continuously improve the website according to the latest SEO standards
    - Gather and analyze website statistics using various analytical tools
    - Extend and develop current and new partnerships to increase traffic volumes
    - Plan and perform other marketing activities on demand

    Reikalavimai

    - At least 3 years of experience as marketing manager, head of the marketing department, digital marketing manager or similar
    - Experience in launching, analyzing, and optimizing Facebook/Google campaigns
    - Strong analytical and creative skills
    - Fluent English and Lithuanian
    - Self-organized, independent, communicative, active and initiative
    - Experience in fintech or banking sector is a big advantage

    Jums siūlome

    - Stable employment on the basis of a full-time job contract
    - Competitive salary
    - Friendly and supportive atmosphere among colleagues • Participation in forums and conferences for knowledge improvement
    - Prestigious office

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba Ingrida@emplonet.lt

    Finansų kontrolierius (-ė)

    Miestas: Vilnius

    Sritis: Apskaita/finansai/auditas

    Skelbimo ID: SK0006856

    Spausdinti

    SIŲSTI CV

    Vieta

    Vilnius

    Atlyginimas

    nuo 2800 eur bruto

    Apie įmonę

    Mūsų klientas – UAB Apex Alliance Hotel Management - „Hilton“ ir „Marriot“ tinklų viešbučius valdantis viešbučių operatorius, įsikūręs Vilniuje, į savo komandą kviečia prisijungti iššūkių nebijantį finansų kontrolierių (-ę).

    Darbo pobūdis

    BŪSIMOS ATSAKOMYBĖS:

    - Viešbučio vystymo projektų pinigų srautų sekimas, kontrolė, ataskaitų rengimas
    - Reguliarus viešbučio vystymo projektų finansinių biudžetų ir fakto palyginimas bei įžvalgų teikimas vadovybei
    - Finansinių mėnesio ataskaitų surinkimas, tikrinimas ir teikimas vadovybei
    - Ataskaitų kredito įstaigoms rengimas ir teikimas
    - Aktyvus dalyvavimas įmonės audito procesuose
    - Metinių konsoliduotų ataskaitų rengimas įmonės vadovybei
    - Dalyvavimas ruošiant naujus viešbučių vystymo projektus (naujų rinkų analizė, bendradarbiavimas su vietos bankais investicijų klausimais ir kt.)

    Reikalavimai

    - Ne mažesnė nei trijų metų panašaus darbo patirtis (finansų analitiko, finansų kontrolieriaus ir pan. pozicijose);
    - Aukštasis išsilavinimas finansų, ekonomikos ar tiksliųjų mokslų srityje
    - Labai geros anglų kalbos žinios žodžiu bei raštu (rusų kalbos žinias laikysime privalumu)
    - Nepriekaištingi komunikaciniai gebėjimai
    - Analitinis mąstymas, gebėjimas valdyti didelius informacijos srautus
    - Gebėjimas dėlioti prioritetus ir pagal juos skirstyti darbo krūvį sau ir komandai

    Jums siūlome

    - Neformalią darbo aplinką
    - Darbo vietą Vilniaus centre
    - Karjeros ir asmeninio augimo galimybes

    Jei nerandate Jus dominančio darbo pasiūlymo, užpildykite užklausos formą darbuotojams, jei to dar nedarėte. Taip žinosime apie Jus ir susisieksime netrukus, kai tik turėsime Jums tinkamą darbo pasiūlymą

    Kilo neaiškumų? Susisiekime: +370 620 72 848 arba Ingrida@emplonet.lt